Muusikoiden.net
09.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Läppäri ei käytä äänitykseen ulkoista vaan omaa sisäistä mikkiä
1
Shadow Dragon
28.02.2013 10:08:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin ulkoisen äänikortin (rolandin quad-capture) ja mikrofonin. Ongelma on kuitenkin ettei tietokoneeni käytä äänitykseen mikrofonia vaan läppärin sisäistä mikkiä vaikka mikrofoni olisikin kytketty koneeseen kiinni. Olen kokeillut kytkeä mikkiä sekä suoraan koneeseen että äänikortin kautta mutta ongelma ei korjaudu. Missä vika? Ohjelmina olen käyttänyt reaperia sekä äänikortin mukana tullutta sonaria.

Krice
28.02.2013 11:25:43
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oletko valinnut oikean äänilähteen ohjelmasta?

Niq
01.03.2013 11:25:19
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Shadow Dragon: Ostin ulkoisen äänikortin (rolandin quad-capture) ja mikrofonin. Ongelma on kuitenkin ettei tietokoneeni käytä äänitykseen mikrofonia vaan läppärin sisäistä mikkiä vaikka mikrofoni olisikin kytketty koneeseen kiinni. Olen kokeillut kytkeä mikkiä sekä suoraan koneeseen että äänikortin kautta mutta ongelma ei korjaudu. Missä vika? Ohjelmina olen käyttänyt reaperia sekä äänikortin mukana tullutta sonaria.

Ei jokaista yksinkertaista kysymystä varten tarvitse perustaa uutta keskusteluketjua, sitä varten on nuo pysyvät topicit:
https://muusikoiden.net/keskustelu/posts.php?c=33&t=157231

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti