Muusikoiden.net
09.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mox6 ja äänityssoftat
1
honeyballs
22.10.2012 18:04:33
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis tän synan mukana tuli tämmönen Cubase Ai5, mut oon ihan uuno enkä saa sitä sitä toimimaan kunnolla.
Elikkäs, kun en oikeen tarvi noita kaikkia Midi, yms muita ominaisuuksia, pelkät äänitysominaisuudet, mihin Audacity soveltuu erinomaisesti.
En vaan nyt tiiä että onks tää täysin teknisesti yhteensopiva softa, ku googlettamalla kaan ei löydy ku vaan muutamia osumia.

Kalmo
22.10.2012 18:52:01

Teknisesti yhteensopiva minkä kanssa?

Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
honeyballs
22.10.2012 22:34:46

Soittimen kanssa, kun ei siitä ole kirjotettu plajon mtn.

Kalmo
22.10.2012 22:55:29

Jos Cubase tuli sen synan mukana, niin ei ole kovin vaikea arvata, että ne toimivat yhdessä.
Itse MIDI-puolessa ja audion äänittämisessähän ei tietenkään pitäisi olla ongelmaa, mutta tarkoitat varmaan muita kontrollitoimintoja?

Eiköhän MOXin ja Cubasen käyttöohjeessa ole jotain. Ilmeisesti metsästät jonkinlaista MOX instrumenttiasetus (.ins) filettä Cubaseen?

Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
honeyballs
22.10.2012 23:12:43

oikeastaan tarkotinaudacityä täs, koska ton cubasen kanssa oon luovuttanu ja aikoja sitte...

Jaava
23.10.2012 01:50:37

honeyballs: oikeastaan tarkotinaudacityä täs, koska ton cubasen kanssa oon luovuttanu ja aikoja sitte...

Mikäs sun ongelma siis on?

Silloin ymmärsin, että kansan suurin riemu on saada huutaa yhdessä eikä ole paljon väliä sillä, minkä vuoksi huudetaan, vaan huutaessaan muiden kanssa jokainen tuntee itsensä väkeväksi ja asian, jonka vuoksi huutaa, ainoaksi oikeaksi asiaksi. - M. Waltari
Kalmo
23.10.2012 11:53:29

...ja mieti nyt hetki, ennenkuin postitat, että saisit sellaisen kysymyksen aikaiseksi, ettei tarvitse esittää kahtakymmentä lisäkysymystä :o)
Muista, että me emme näe pääsi sisään. Kerro selkeästi, mitä olet yrittänyt ja miten, minkälaisia virheilmoituksia on tullut tms. Esim. "Mä oon kokeillu kaikki reititykset" ei kokemukseni mukaan tarkoita vielä yhtään mitään.
Anna myös tietsikkasi ja äänikorttisi specsit.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti