Muusikoiden.net
10.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: mykkä Reaper
1
spega
21.10.2012 14:30:46
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Apuva! Jonkin aikaa olen tässä yrittänyt saada Reaperista direct monitoria päälle, mutta ei vaan osu silmään mistään valikosta. Googlettelin, mutta ainakaan mun londonin taidolla ei selkoa tullu (tai olin vain umpisokea).

Antti1
21.10.2012 19:02:10
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

spega: Apuva! Jonkin aikaa olen tässä yrittänyt saada Reaperista direct monitoria päälle, mutta ei vaan osu silmään mistään valikosta. Googlettelin, mutta ainakaan mun londonin taidolla ei selkoa tullu (tai olin vain umpisokea).

Mitä tarkoitat direct monitorilla: rautamonitorointia, vai softamonitorointia? Jos ensimmäistä, niin se ei ole ollenkaan Reaperin, tai ylipäätään minkään äänityssoftan, vaan äänikortin yms. laitteiston ominaisuus. Jälkimmäinen onnistuu jokaisella kanavalla erikseen channel stripistä kaiutinikonista naksauttamalla. Kulkee nimellä record monitoring.

"I like big tits and an onion butt." "What's an onion butt?!" "It's an ass that brings tears to your eyes."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti