Muusikoiden.net
09.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Cubase SE ja behringer BCF2000 (v1.10)
1
AcLAc
03.10.2012 15:36:42 (muokattu 04.10.2012 10:03:14)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko jengillä MIDI- osaamista.. olen ladannut behringerin sivulta Cubace SX syx asetukset ja saanut ne ladattua MIDIkontrollerille ohjelmapaikkoihin P1 ja P2. Valmiita presettejä, emulointeja en voi käyttää, koska Cubase SE:ssä on ainoastaan generic- remote. Sinne importtasin vastaavat asetukset, mitä kontrollerilla. Homma toimii hyvin P1 tilassa, mutta kun vaihdan kontrollerilta seuraavan ohjelman P2, eli käsittääkseni kanavien 9-16 asetukset pitäisi aktivoitua, niin ohjaan silti kanavia 1-8 cubasessa. Jos kuitenkin vaihdan cubasen generic- remoten asetuksista kanavapaketin 9-16, niin silloin pääsen kontrollerilla käsiksi niihen. Ei ole väliä, olenko USB- vai MIDI- yhteydellä kiinni kontrollerissa. Melkoista vääntöä, voisiko joku auttaa, niin saatais homma pelittämään?

Minä kuljen, Herra ohjaa!
anapena
04.10.2012 12:17:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Itse käytin tuota beerinkeriä mackiebabyhui-moodissa, toimi ainakin DigitalPerformerissa ja Nuendossa. Eli B laitetaan bhui-modeen, ja softasta valitaan kontrolleriksi tuo mackie. En muista ohjeita tarkkaan, mutta kyllä ne jostain löytyy. Omasta käytöstä on jo vähän aikaa...

AcLAc
04.10.2012 14:29:44
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

anapena: Itse käytin tuota beerinkeriä mackiebabyhui-moodissa, toimi ainakin DigitalPerformerissa ja Nuendossa...

Jopa Cubase LE:ssä on, mutta tässä mun SE:ssä ei ole mackie moodeja. Kyllä sen saa sillä generic remotella toimimaan, se on vaan ajan kysymys :)

Minä kuljen, Herra ohjaa!
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti