Muusikoiden.net
09.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Sonar X2
1
MoreK
22.09.2012 12:50:47
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

...tuli juuri jakeluun. Asentelen parhaillaan.

Onko muilla jo kokemuksia?

Rock Rooster - Shakin' Up the Henhouse! http://www.rockrooster.com
Kalmo
22.09.2012 15:29:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

SONARin forumilla keskustelu käy vilkkaana. Paljon kehuja, myös lastentauteja tai opettelua. Itse olen jäänyt 8.5:een enkä ole aikeissa päivittää tässä elämässä.

Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300, XP, SONAR 8.5 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
jp8000
22.09.2012 16:21:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En päivitä, kun just hommasin X1 producerin, mutta semmoseen aikaan, etten qualifyoi tuohon versioon

"It was totally worth it" -homer simpson in the episode "fraudcast news"
JoeHans
25.09.2012 09:51:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt kun X1 toimii mulla erittäin vakaasti, niin ei ole intoa alkaa päivittämään. Sen verran mitä kakkukävelyn foorumia olen seurannut, niin taitaa melko paljon jälleen kerran bugeja löytyä tästä ensimmäisestä versiosta. Lisäksi minusta on hieman outoa, että Studio version päivittäjille on sama hinta, oli sitten pohjalla mikä tahansa vanhempi versio Sonarista.

Download for any SONAR (except LE) Customers_€99.00

Noista uusista ominaisuuksista harva vaikuttaa itselle erityisen tarpeellisilta, joten ehkä päivitän sitten kun X3 julkaistaan.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti