Muusikoiden.net
09.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Donglet ja Lion/Mountain Lion?
1
JPQ
05.08.2012 15:51:41
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Donglet ja Lion/Mountain Lion? mitens toimii.

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Öyvind
05.08.2012 16:19:31
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miksi ei toimisi?

Grugi
05.08.2012 16:44:19

Donglet toimii varmasti mutta kaikki sovellukset ei välttämättä.

The only true wisdom is in knowing you know nothing.
JPQ
05.08.2012 18:10:09

Donglejen softista puhutaan koska itse sovellukset jotka niitä käyttää ilmeisesti toimii ainakin Lionissa. No niistä josta olen kiinnostunut puhuen.

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Janus
05.08.2012 20:31:25

JPQ: Donglejen softista puhutaan koska itse sovellukset jotka niitä käyttää ilmeisesti toimii ainakin Lionissa. No niistä josta olen kiinnostunut puhuen.

Älä nyt turhaan pidä jännityksessä. Kerro mistä softista on kyse, niin softien+Lionin omistajat (jos sattuu löytymään) voivat kertoa miten pelittää.

Itsellä iLokin perässä on ainoastaan Synthogy Ivory ja EWQLSO. Ivoryn asensin just eilen uudelle läppärille, jossa Lion: uuden installerin joutui hakemaan Synthogyn nettisivuilta, kun muinaisella DVD:llä oleva installeri ei toiminut jonkun PowerPC-arkkitehtuuriin liittyvän asian johdosta, mutta uuden installerin latauksen jälkeen setti asentui SSD-levylle nopeasti. Lisäksi asennuksen jälkeen softa piti päivittää uusimpaan versioon. iLok ei vaatinut mitään erityisiä toimenpiteitä, vanhalla koneella aktivoitu iLokki vain kiinni koneeseen ja illaksi keikalle.

JPQ
05.08.2012 20:36:51

Ei pidetä mutta ne jota katseltu on Vienna Symphomic Library ja ehkä joskus Ivory pianoon joskin kaksi donglea vielä hankalampaa siis työpisteen mukavuuden kannalta.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti