Muusikoiden.net
05.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Yksinkertainen ongelma Reaperissa
1
Chamel
04.04.2012 22:49:25
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen tässä yrittänyt tunteja ratkaista seuraavaa ongelmaa.

Aloin juuri käyttmään Reaperia ja Reasonia. Saan Reasonin kytkettyä reaperiin. Saan soitettua reasonin VST synia MIDI keybordin kautta reaperissa, mutta kun yritän äänittää niin mitään ei tallennu.

Osaisiko joku neuvoa mikä asetus mulla on väärin?

Pääasia on musiikki, ei yksittäinen instrumentti.
Jaava
05.04.2012 00:29:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Chamel: Olen tässä yrittänyt tunteja ratkaista seuraavaa ongelmaa.

Aloin juuri käyttmään Reaperia ja Reasonia. Saan Reasonin kytkettyä reaperiin. Saan soitettua reasonin VST synia MIDI keybordin kautta reaperissa, mutta kun yritän äänittää niin mitään ei tallennu.

Osaisiko joku neuvoa mikä asetus mulla on väärin?

helpottaa kovin, jos selität vähän tarkemmin laitteistosi, tämän hetkiset kytkentäsi ja softasi ja sen, mitä sä nyt itseasiassa yrität tehdä.

Silloin ymmärsin, että kansan suurin riemu on saada huutaa yhdessä eikä ole paljon väliä sillä, minkä vuoksi huudetaan, vaan huutaessaan muiden kanssa jokainen tuntee itsensä väkeväksi ja asian, jonka vuoksi huutaa, ainoaksi oikeaksi asiaksi. - M. Waltari
hahuusko
05.04.2012 00:55:44
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Villi veikkaus: auttaako se, että Reaperin puolella pistät ne kanavat "Record: output" -tilaan? Paina siis sitä nappia, jolla kanavan pystyy laittamaan äänitysvalmiuteen, hiiren oikealla napilla niin sieltä pystyy valitsemaan tuon.

Chamel
05.04.2012 08:10:31
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hahuusko: Villi veikkaus: auttaako se, että Reaperin puolella pistät ne kanavat "Record: output" -tilaan? Paina siis sitä nappia, jolla kanavan pystyy laittamaan äänitysvalmiuteen, hiiren oikealla napilla niin sieltä pystyy valitsemaan tuon.

Kiitos vinkistä. Äänitys onnistuu nyt. Kokeilin tuolta noita eri record-tiloja. Record input oli se oikea vaihtoehto.

Pääasia on musiikki, ei yksittäinen instrumentti.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti