Muusikoiden.net
06.12.2016
OGRE | Klikkaa tästä lisätietoa ja jälleenmyyjät 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Guitar rig 5 (demo) ei pelitä?
1
Stone
26.03.2012 15:50:10 (muokattu 26.03.2012 18:14:57)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Sellainen pieni probleema, että kun asensin Tascam US-144 MK 2 interfacen, niin se pelittää Studio Devil BVC mallinnoksen kera, mutta ei Guitar rig 5 kanssa (kitaran puhdas ääni tulee kyllä interfacen läpi silloinkin). Olen räplännyt tascamin asetukset jotakuinkin läpi, mutta eipä tunnu heräävän GR5 henkiin. Molemmat ilmaisohjelmia eli voihan sen imuttaa uudestaakin vai tuleeko mieleen jotain mikä tässä nyt voisi olla pielessä?

edit. Homma selvisi. "vika" oli guitar rig 5:n säädöissä. Olin tökännyt interfacessa piuhan line/guitar in right inputiin ja guitar rigissa asetukset olivat juurikin input left eli päinvastoin. Ei voinut tietää, mutta selvisi.

"If You Want The Last Laugh.....Join The Rolling Stones." -Keith Richards
JPQ
26.03.2012 22:43:40
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mun vanhempi ostettu Guirar Rig sisältää ainakin yläpalkissa pienet napit josta
L lienee keltainen ja toinen tummana jossa lukee R voit valita molemmat tai vain tpisen
molemmat jos efektoit stereosoundeja kuten minä teen eli syniissä kun sovellan. tai tulen soveltamaan olen vasta yhtä kaikua käytellyt. ps. vasen kanava yleinen mono tulona käytetty.

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Stone
27.03.2012 12:18:26 (muokattu 27.03.2012 17:27:58)

JPQ: Mun vanhempi ostettu Guirar Rig sisältää ainakin yläpalkissa pienet napit josta
L lienee keltainen ja toinen tummana jossa lukee R voit valita molemmat tai vain tpisen
molemmat jos efektoit stereosoundeja kuten minä teen eli syniissä kun sovellan. tai tulen soveltamaan olen vasta yhtä kaikua käytellyt. ps. vasen kanava yleinen mono tulona käytetty.

Kiitos lisäinfosta! Samaisesta palkista laitoin silloin aiemmin säädöt kohdalleen, jolloin rupesi "lyyti kirjoittamaan".

Tässä GR5 näköjään voi valita vain jomman kumman kanavan tai ei kumpaakaan. Outoa?

Stone
28.03.2012 11:57:50 (muokattu 28.03.2012 15:56:57)

Guitar rig 5 toimii eli se siis ok.

Sensijaan nauhoitusproblema Steinberg Wavelab LE7 kanssa. Äänittää vain toisen kanavan ja en saa nauhoitettua uutta raitaa äänitteelle (puhumattakaan siis, että ohjelma toistaisi äänityksen aikana edellisen raidan taustalla).

Jos nyt käy niin, että nämä ohjelmat eivät toimisi toistensa kanssa, niin saa suositella äänitysohjelmaa, joka varmasti pelittää guitar rig 5 kanssa ja hellppo asennus kaikin puolin?Ssaa olla ilmaisohjelma (mieluusti), mutta muutkin edulliset versiot huomioidaan.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti