Muusikoiden.net
03.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: KEYSTUDIO 49 I -audiointerfacena
1
DownWithTheSickness
19.03.2012 16:46:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen tässä etsiskellyt nyt jonkinlaista audiointerfacea nauhotteluhommiin, kriteereinä on ollut että löytyy instrumentti-inputin lisäksi midi-input, tarkoitus kun oli hommata midikoskettimet joilla sitten pimputella. Nyt sitten iski silmään tollanen midikoskettimisto joka olisi itsessään audiointerface, onko kellään kokemusta taikka hajua onko tuo mistään kotosin/kannattava ostos mun käyttötarkotuksiin?

Liekö tuossa "aftertouchia" vai mikä se olikaan se näpäytysherkkyyden rekisteröinti :D ? Jos ei niin onko olemassa moista jossa olisi? Tai jopa täyspainotetut koskettimet

I has the cookie boogie woogie
mattim
20.03.2012 06:43:05 (muokattu 20.03.2012 06:44:07)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Grossout: Olen tässä etsiskellyt nyt jonkinlaista audiointerfacea nauhotteluhommiin, kriteereinä on ollut että löytyy instrumentti-inputin lisäksi midi-input, tarkoitus kun oli hommata midikoskettimet joilla sitten pimputella. Nyt sitten iski silmään tollanen midikoskettimisto joka olisi itsessään audiointerface, onko kellään kokemusta taikka hajua onko tuo mistään kotosin/kannattava ostos mun käyttötarkotuksiin?

Liekö tuossa "aftertouchia" vai mikä se olikaan se näpäytysherkkyyden rekisteröinti :D ? Jos ei niin onko olemassa moista jossa olisi? Tai jopa täyspainotetut koskettimet

Laite lähettää myös näppäimenpainallusvoimakkuustiedon (velocity), herkkyyskäyrää ei voi muokata.

DownWithTheSickness
25.03.2012 21:34:29

Grossout: Olen tässä etsiskellyt nyt jonkinlaista audiointerfacea nauhotteluhommiin, kriteereinä on ollut että löytyy instrumentti-inputin lisäksi midi-input, tarkoitus kun oli hommata midikoskettimet joilla sitten pimputella. Nyt sitten iski silmään tollanen midikoskettimisto joka olisi itsessään audiointerface, onko kellään kokemusta taikka hajua onko tuo mistään kotosin/kannattava ostos mun käyttötarkotuksiin?

No nyt on perkele tilattu sitten. Kiitos vastauksista!

kukkola
03.04.2012 11:42:48
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Grossout: No nyt on perkele tilattu sitten. Kiitos vastauksista!

Ihan hyvä ostos. Minulla on tuollainen ollut jo jokusen vuoden ja olen sitä varsin menestyksekkäästi käyttänyt PT8MP:n kanssa,

Ei ku näin se menee...
DownWithTheSickness
05.04.2012 19:54:52

Tilasin thomannilta. Oli paskana jo kun paketin avasi. Että ei ihan heti tule mitään arvostelua vehkeestä pistettyä.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti