Muusikoiden.net
05.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: win 7 asennuksen korjaus
1
jukcat
29.02.2012 19:02:23
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on koneessa 64-bit win 7 ja se ei toimi sonarin x1 kanssa kunnolla- vika on mielestäni käyttiksen asennuksessa (sillä myös esim hiiren osoittimen tyyppi vaihtuu milloin sattuu itsekseen ja kone menee lepotilaan vaikka asetukset on "ei koskaan" etc.) Pystyykö tuota win asennusta korjaamaan- mulla on vain home premiumin päivitys levy ja siinä ei ole mainintaa kuin kokonaan uudesta asennuksesta..?

sex, juice and rock'n roll..
Grugi
01.03.2012 08:49:24
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jukcat: Mulla on koneessa 64-bit win 7 ja se ei toimi sonarin x1 kanssa kunnolla- vika on mielestäni käyttiksen asennuksessa (sillä myös esim hiiren osoittimen tyyppi vaihtuu milloin sattuu itsekseen ja kone menee lepotilaan vaikka asetukset on "ei koskaan" etc.) Pystyykö tuota win asennusta korjaamaan- mulla on vain home premiumin päivitys levy ja siinä ei ole mainintaa kuin kokonaan uudesta asennuksesta..?

Jos kone on solmussa niin ei siihen todellakaan kannata mitään korjaavia asennuksia edes kuvitella. Backupit talteen kaieksta oleellisesta ja kone sileäksi ja uudelleen asennus.

The only true wisdom is in knowing you know nothing.
Janzu78
01.03.2012 11:02:32
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kuulostaa muutenkin virukselta / malwarelta. Toinen vaihtoehto on, että kone käy liian kuumana tai jokin liitin (esim. kovalevy) on huonosti kiinni.

http://www.youtube.com/user/kb1629 | http://soundcloud.com/rationalizer
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti