Muusikoiden.net
04.12.2016
OGRE | Klikkaa tästä lisätietoa ja jälleenmyyjät 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Miten maksaa Image-Linen verkkokaupassa?
1
maxbass
19.12.2011 09:25:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kukaan täällä ostanut Image-Linen verkkokaupasta mitään? https://support.image-line.com/jshop/shop.php

Itse olen erittäin vähän mistään verkkokaupasta mitään hankkinut, ja haluaisin kuitenkin FL Studion tuolta ostaa, mutta mietin että miten maksu hoituu jos en omista luottokorttia, vaan ainoastaan Visa Electronin? Hoituuko maksu esim. Visa-palvelun kautta, jos olen verkkopankista laittanut raksin ruutuun "salli verkkomaksaminen" tjsp? Muuta maksukorttia en siis omista kuin Visa Electronin. Kiitos!

zekeode
19.12.2011 13:36:11
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

maxbass: Onko kukaan täällä ostanut Image-Linen verkkokaupasta mitään? https://support.image-line.com/jshop/shop.php

Itse olen erittäin vähän mistään verkkokaupasta mitään hankkinut, ja haluaisin kuitenkin FL Studion tuolta ostaa, mutta mietin että miten maksu hoituu jos en omista luottokorttia, vaan ainoastaan Visa Electronin? Hoituuko maksu esim. Visa-palvelun kautta, jos olen verkkopankista laittanut raksin ruutuun "salli verkkomaksaminen" tjsp? Muuta maksukorttia en siis omista kuin Visa Electronin. Kiitos!

Sampo pankin Visa Electron on toiminut kaikissa paikoissa, joissa on lukenut Visa. Nordean kortilla taas äärimmäisen harvoin.

Tuolla on Paypal myös maksuvaihtoehtona, ja Paypal toimii ainakin Nordean/Osuuspankin/Sampo pankin Visa Electroneilla. Muista pankeista en osaa sanoa. Paypal-tili on kyllä näppärä olla muutenkin olemassa.

Nykyään pankeissa tarjotaan Visa/Mastercard Debit-korttia (toimii Electronia paremmin nettikaupoissa). Debit-kortti ei siis ole luottokortti, ja rahat veloitetaan tililtä heti.
Cathi777
19.12.2011 14:44:12

zekeode: Sampo pankin Visa Electron on toiminut kaikissa paikoissa, joissa on lukenut Visa. Nordean kortilla taas äärimmäisen harvoin.

Tuolla on Paypal myös maksuvaihtoehtona, ja Paypal toimii ainakin Nordean/Osuuspankin/Sampo pankin Visa Electroneilla. Muista pankeista en osaa sanoa. Paypal-tili on kyllä näppärä olla muutenkin olemassa.

Nykyään pankeissa tarjotaan Visa/Mastercard Debit-korttia (toimii Electronia paremmin nettikaupoissa). Debit-kortti ei siis ole luottokortti, ja rahat veloitetaan tililtä heti.

Itse asiassa ei Debit heti veloita tiliä, mutta taitaa tarkastaa, että sillä hetkellä limitiä tililllä on.

Only pop music can break my heart...
zekeode
19.12.2011 17:27:02

Cathi777: Itse asiassa ei Debit heti veloita tiliä, mutta taitaa tarkastaa, että sillä hetkellä limitiä tililllä on.

Taitaa olla Electronissakin noin. Tosin välillä lähtee rahat heti, ja välillä ei. Ainakaan ei tarvitse luottokorttia hankkia sitä varten, että netistä voi tilata. Itse kun välttelen luottoja ja lainoja. :)
Cathi777
20.12.2011 15:41:46

zekeode: Taitaa olla Electronissakin noin. Tosin välillä lähtee rahat heti, ja välillä ei. Ainakaan ei tarvitse luottokorttia hankkia sitä varten, että netistä voi tilata. Itse kun välttelen luottoja ja lainoja. :)

Electroni tekee kyllä heti varauksen ja se näkyy siellä tilillä niin, että summa on varattuna. Debitillä se ei näy ja saattaa mennä muutama päiväkin ennen kuin se tililtä veloitetaan.

Only pop music can break my heart...
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti