Muusikoiden.net
11.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: House musiikin tekeminen
1
vilhodeejay
15.12.2011 15:05:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hei!

Olen uusi täällä foorumilla ja en tiedä tarkasti mihin tämä olisi pitänyt kirjoittaa joten anteeksi jo etukäteen!

Elikkä tarkoituksena olisi alkaa vääntämään musiikkia ( dance, house, ym.. )
mutta en tiedä yhtään mitä minun pitäisi hankkia ja mistä lähteä liikkeelle. Ideoita on pää täynnä mutta en pääse nyt toteuttamaan itseäni.

lähtökohtana on varmaanki:

- tietokone johon pitäisi sit saada jonkinmoinen ohjelma
(ableton?)
- koskettimet?
- Pieni studio pa?

Eli nyt lähdetään ihan pohjalta liikkeelle enkä haluaisi aikaa kuluttaa mihinkään "kakka" ohjelmiin millä ei saa mitään aikaiseksi.

Mitä minun tulee hankkia? Tehdä?
Jotain muuta mitä minun pitäisi tietää?

Henri Henri Olavi
15.12.2011 17:56:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

vilhodeejay: Mitä minun tulee hankkia? Tehdä?

Sä tarvitset tietokoneen ja Abletonin softan, niin kuin itsekin ymmärsit. Sit sä tarvitset jonkun interfacen niillä ominaisuuksilla, jotka on sulle oleellisimmat. Koskettimet voi olla mitkä vaan, kunhan niissä on midi(ja se midi on myös sun interfacessa) tai vastaavasti usb-piuha. Lisäksi voit pähkäillä haluatko niiltä koskettimilta joitain extraominaisuuksia, kuten padeja, knobeja, liukuja etc. Sit sä tarvitset monitorit joilla kuunnella sun matskuas. House menee myös aika alas, joten ehkä subbari. Paitsi jos sun kuuntelutilas on susi. Sit osta hyvät luurit.

Edes tätä yhtä ei ole olemassa.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti