Muusikoiden.net
03.12.2016
OGRE | Klikkaa tästä lisätietoa ja jälleenmyyjät 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Novation KSR vs NI Reaktor kumpi "analoogisempi"?
1
JPQ
10.12.2011 17:37:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Novation KSR vs NI Reaktor kumpi "analoogisempi"? analogithan laajakäsite ja tiedän että kumpikaan eri tottavie aitoa korvaa mutta kummalla mielummin itse. itse ehkä nyt reaktorin puolella jollain tavalla matalissa sävelissä jotain tukevuutta (yläsävel rikkauden luomaa) jota analogeihin olen liittänyt. vasta valmis ensemblejä olen soitellut mutta silti ja niistäkin löytynyt paljon sellaisia jota voisin käyttää ja käyttänenkin jos sellaista soundia tarvitsen.

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Quru
10.12.2011 18:41:35
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Novationin syntikoiden ominaissoundi on mielestäni varsin digitaalinen. Semmoista digitaalista kirkkautta ja terävyyttä soundissa. Itse siitä tykkään, mutta ei sitä nyt voi analogisen tyyppiseksi sanoa oikein mitenkään. Tämä siis Novation Ultranovan soundin perusteella, se sattuu löytymään tuosta kädenmitan päästä. Tykkään soundista, mutta analoginen se ei ole. Mutta miksi pitäisi olla? Tylsää jos kaikki kuulostaisi vain Moogilta.

Kakka roiskusi.
JPQ
10.12.2011 18:51:22

Ei miksikään erityisesti ja moogilta kuulostus olisi jopa kaverille ongelma tykkäisi kait Arpista JA Korgista et Waldorf Pulsesta muttei Moogista. siksi pitäs olla yhtään sinne päin
kun ei ole ihan heti varoja aitoihin analoogeihin.

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
jPekka
11.12.2011 14:24:00
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JPQ: kun ei ole ihan heti varoja aitoihin analoogeihin.

En löytänyt KSR-moduulille hintaa, kun kerran valmistus on päättynyt, mutta eikös tuo liene suhteellisen samoilla hörneillä kuin vaikkapa Dave Smith Instrumentsin Tetra, joka on aito analoginen moduuli?

"Te ette pitäisi Nietzschestä, sir. Hänen filosofiansa on pohjimmiltaan epätervettä."
JPQ
11.12.2011 16:00:14

jPekka: En löytänyt KSR-moduulille hintaa, kun kerran valmistus on päättynyt, mutta eikös tuo liene suhteellisen samoilla hörneillä kuin vaikkapa Dave Smith Instrumentsin Tetra, joka on aito analoginen moduuli?

Minulla molemmat mutta koska ei ole mahdollisuutta just verrata aitoihin analogeihib siksi kyselen. ja hinta oli jotain 399e Thoimannilla kun ostin.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti