Muusikoiden.net
05.12.2016
The Bassbreaker™ Guitar Amplifier Series | Fender® 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Työharjoittelupaikka: musiikki + it-ala?
1
jss1
30.11.2011 22:59:48 (muokattu 30.11.2011 23:00:02)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tervehdys.

Opiskelen tietojenkäsittelyä eli ict-alaa ammattikorkeassa ja työharjoittelujaksoa varten olen miettinyt jotain sellaista missä voisi olla tekemisissä musiikin kanssa jollakin tavalla samalla täyttäen it-työharjoittelupaikan normit.

Olen tässä viime vuosien aikana oppinut käyttämään musiikkiohjelmistoja ja käyttäjäkokemuksen puolla minulla on ainakin kokemusta musiikkiohjelmistojen käyttöliittymistä ja osaan myös soittaa kitaraa, elikä ehkä jotain musiikkiohjelmistojen käyttöliittymän kehittämiseen ja suunnitteluun liittyvää. (Esim. jos ajatellaan musiikkiohjelmien koodamista niin se on ainakin suljettu pois sillä ohjelmointikykyni ovat hyvin rajalliset.)

Olisiko kenelläkään tietoa mitä toimenkuvia voisi olla ja mistä paikkaa voisi hakea, jossa täyttyvät nämä kriteerit? Ei tarvitse liittyä (mutta saa) käyttöliittymiin tai musiikkiohjelmistoihin.

"forgive me if i spoke too soon, my eyes will only, follow you around the room, cause youre the only, god a man could ever need..."
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti