Muusikoiden.net
10.12.2016
Introducing the Fender Paramount PM-1 Limited Rosewood  

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Total Workstation Bundle 2 ongelma
1
gona9
12.11.2011 20:11:33 (muokattu 12.11.2011 20:12:29)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostin Thomannilta IK-Multimedian TOTAL WORKSTATION BUNDLE 2 VST-Plugarit. En ole hyvistä yrityksistä huolimatta saanut mitään niistä toimimaan. Olen ollut yhteydessä asian tiimoilta useaan otteeseen IK-Multimedian support-äijien kanssa mutta he eivät ole enään viikkoon vastanneet yhteydenottoihini.

Tietääkö joku että toimivatko nämä ohjelmat : Sample Tank 2 XL, Sample Moog, Sample Tron, Sonic Synth 2 ja Miroslasv Philharmonic 64-bittisessä Cubase 5.5 ilman JBridgeä.

IK-Multimedian äijät sanoivat että toimivat ilman JBridgeä mutta muualta olen saanut toista tietoa. Eivät suostuneet kertomaan minulle ovatko nuo ohjelmat 32- vai 64-bittisiä vaikka kysyin 3 kertaan. IK-Multimedian äijät ovat antaneet itsestään hyvin välinpitämättömän kuvan.

Kun olen asentanut ohjelmiston en löydä ainuttakaan .dll tiedostoa. Kaikki Cubase-ikoni tiedostot ovat .stip tiedostoja. Joten jo asennuksessa mättää joku.

Nyt kaivattaisiin apuja? Onko kellään edes yhtään yllämainituista ohjelmista?

JPQ
12.11.2011 23:54:47
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Minulla on tuo paketti (taitaa täällä olla joku toinenkin jolla on,itselläni mäkki kuten hänelläkin jolla myös tietääkseni tämä paketti on ainakin ollut) ja erittäinkin varma mielikuva on että ovat 32bit.

ps. minullakin outo ongelma joka ei tuen eikä muunkaan avulla ole rakennut (osasoundeista on rikki jos soitan audiounit versiolla). Joskin muita onglmia ovat auttaneet ratkomaan mutta tuohon eivät oikein sanoneet mitään eivätkä edes komentoineet ideaani jolla voisi ehkä saada selvitettyä missä kohtaa ongelmani on
(ei vaatisi heiltä juurikaan työtä) vaikka nyt näyttääkin selvältä eli plugarin AU versio on se joka mättää ja pahasti. pahasti=outo vika joka esiintyy vain minulla nyky valossa.

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
MDMK
14.11.2011 07:58:33

gona9:
Tietääkö joku että toimivatko nämä ohjelmat : Sample Tank 2 XL, Sample Moog, Sample Tron, Sonic Synth 2 ja Miroslasv Philharmonic 64-bittisessä Cubase 5.5 ilman JBridgeä.

Kun olen asentanut ohjelmiston en löydä ainuttakaan .dll tiedostoa. Kaikki Cubase-ikoni tiedostot ovat .stip tiedostoja. Joten jo asennuksessa mättää joku.

Nyt kaivattaisiin apuja? Onko kellään edes yhtään yllämainituista ohjelmista?

Kyllä asennuksen jälkeen pitäisi dll-tiedostot löytyä määrittelemästäsi vst-hakemistosta, jotta kannattaa edes yrittää Cubasella. Eihän Cubasella ole mitään ladattavaa, jos dll-tiedostoja ei tosiaan asennuksen jälkeen mistään löydy. Mitä itse ohjelmiin tulee, niin ovat jokainen 32-bittisiä ja vaativat siltauksen.

Toimivatko ohjelmien stand alone-versiot? Jos ne pelittävät, niin ainakin jotain asentui siinä tapauksessa oikein.

Oletko aivan 100% varma, ettei niitä dll-tiedostoja tosiaan löydy mistään hakemistosta? Luultavasti oletuksena ne menevät C:Program FilesVSTPlugins hakemistoon. IK Multimedia-hakemistoon niiden ei siis pitäisi asentua.

Mulla on siis noi kaikki yllä mainitut ohjelmat. Ostin ne esoundz.com:n alennuksesta keväällä ja sietämättömiä download-aikoja lukuunottamatta asennus toimi lukuisista pakatuista tiedoistoista ihan hyvin. Käytän daw:na Reaperia, joka on todella hyvä ja stabiili plugareiden kanssa. Jos nyt ensin saat asennuksen 100% varmuudella hoidettua ja dll-tiedostot koneeseen, niin voin suositella Reaperin demon kanssa kokeilemaan, toimivatko plugarit. Ainahan se on mukavampi yrittää viritellä niitä Cubasen kanssa toimintaan, jos on varmuus siitä, että ne toimivat jollain muulla dawilla.

Mr. Johnny
14.11.2011 11:26:16

Itselläni vähän samantyylisistä ongelmista kirjoittelin vähän aikaa sitten. Kaikki ongelmat katosivat kun asensin cubasen uudelleen 32-bittisenä. JBridgeä olisi tietty voinut kokeilla mutta nyt kaikki toimii niin hyvin että ei jaksa alkaa uudelleen säätämään.

gona9
14.11.2011 20:44:52 (muokattu 14.11.2011 20:47:12)

Mr. Johnny: Itselläni vähän samantyylisistä ongelmista kirjoittelin vähän aikaa sitten. Kaikki ongelmat katosivat kun asensin cubasen uudelleen 32-bittisenä. JBridgeä olisi tietty voinut kokeilla mutta nyt kaikki toimii niin hyvin että ei jaksa alkaa uudelleen säätämään.

Mutta itse siirryin 64-bittiseen juuri sen takia että haluan enemmän muistia.

gona9
14.11.2011 20:45:41 (muokattu 14.11.2011 20:49:33)

väärä osoite. Ja poistamaan ei näemmä onnistu.

gona9
14.11.2011 20:47:48 (muokattu 14.11.2011 20:48:08)

MDMK: Kyllä asennuksen jälkeen pitäisi dll-tiedostot löytyä määrittelemästäsi vst-hakemistosta, jotta kannattaa edes yrittää Cubasella. Eihän Cubasella ole mitään ladattavaa, jos dll-tiedostoja ei tosiaan asennuksen jälkeen mistään löydy. Mitä itse ohjelmiin tulee, niin ovat jokainen 32-bittisiä ja vaativat siltauksen.

Toimivatko ohjelmien stand alone-versiot? Jos ne pelittävät, niin ainakin jotain asentui siinä tapauksessa oikein.

Oletko aivan 100% varma, ettei niitä dll-tiedostoja tosiaan löydy mistään hakemistosta? Luultavasti oletuksena ne menevät C:Program FilesVSTPlugins hakemistoon. IK Multimedia-hakemistoon niiden ei siis pitäisi asentua.

Mulla on siis noi kaikki yllä mainitut ohjelmat. Ostin ne esoundz.com:n alennuksesta keväällä ja sietämättömiä download-aikoja lukuunottamatta asennus toimi lukuisista pakatuista tiedoistoista ihan hyvin. Käytän daw:na Reaperia, joka on todella hyvä ja stabiili plugareiden kanssa. Jos nyt ensin saat asennuksen 100% varmuudella hoidettua ja dll-tiedostot koneeseen, niin voin suositella Reaperin demon kanssa kokeilemaan, toimivatko plugarit. Ainahan se on mukavampi yrittää viritellä niitä Cubasen kanssa toimintaan, jos on varmuus siitä, että ne toimivat jollain muulla dawilla.

Tsekkasin tuon .dll jutun ja löysin C:+Program Files(x86)IK Multimedia tiedoston mihin oli myös asentunut tiedostoja, vaikka annoin VST Plugin tiedostojen osoitteeksi aivan muun. Sieltä tosiaan löytyi yksi .dll tiedosto, Miroslav Philharmonikoiden .dll tiedosto. Muista ohjelmista .dll tiedostoja ei löytynyt.

Olen nyt taas saanut kontaktin IK Multimedian tekniseen supportiin mutta huonolta tämä näyttää kun .dll ei muista ohjelmista asennu. Kiitoksia kumminkin vinkistä.

Olen muuten ostanut tämän ohjelman Thomannilta ja näyttää siltä että se ei tule toimimaan joten haluan rahani takaisin. Onko kenelläkään kokemuksia siitä kun on halunnut palauttaa ohjelman jota ei ole saanut toimimaan, erityisesti Thomannilta?

JPQ
14.11.2011 21:33:19

gona9: Tsekkasin tuon .dll jutun ja löysin C:+Program Files(x86)IK Multimedia tiedoston mihin oli myös asentunut tiedostoja, vaikka annoin VST Plugin tiedostojen osoitteeksi aivan muun. Sieltä tosiaan löytyi yksi .dll tiedosto, Miroslav Philharmonikoiden .dll tiedosto. Muista ohjelmista .dll tiedostoja ei löytynyt.

Olen nyt taas saanut kontaktin IK Multimedian tekniseen supportiin mutta huonolta tämä näyttää kun .dll ei muista ohjelmista asennu. Kiitoksia kumminkin vinkistä.

Olen muuten ostanut tämän ohjelman Thomannilta ja näyttää siltä että se ei tule toimimaan joten haluan rahani takaisin. Onko kenelläkään kokemuksia siitä kun on halunnut palauttaa ohjelman jota ei ole saanut toimimaan, erityisesti Thomannilta?

Tulisin auttamaan jos voisin vaikka henkilökohtaisesti eli katsomaan asennus prosessin läpi et mikltä näyttää tuollain tehtynä (valitan uskon asentajan virheeseen sinun kohdallasi koska itselläni ihan saman niminen paketti ei ole väärin paikkoihin tavaraa mennyt vaikka on outo ongelma onkin itselläkin, varsinkin alkuaikoina itse tein muutaman ohjelman kanssa asennus virheen et vielä myöhemmin eräällä keskustelupalstalla tunnuksenani on oikea nimeni kun ajattelin kysymystä väärin rajallisen kielitaitoni johdosta) tärkeintä olisi sampletankin dll saada oikeaan paikkaan koska sillä "moottorilla" voi soittaa kaikkikin (oikeastaan vain ulkoasut eroaa noissa muissa). ja Thomann ymmärtävinen yleensä palautuksissa joskaan softissa luulen kanta on yleinen (eli se mitä laki vaatii joka lieenee aikalailla sakssakin sama ja saksanlain mukaan menee varmaan nyt et voinet kysyä myös asennus apuja heiltä (Thomannilta,et en muista mitä tuo asentaessa kyselee koska niiden kymysten avulla voisi osata etänä neuvoa oikeat vastaukset) jos on käynyt se mitä luulen että itse olet sotkenut jotain anteeksi kovasti tämä luulo pohjaa siihen itselläni sama paketti) eikä se minkä erään suomalais liikkeen (en sano tässä en halua mainostaa heidän tapaansa kysykää pikaviestillä te jotka haluatte sen tietää) eli palautus ei onnistu tuokin liike jos luvatun mukaisessa koneessa ei toimi tilanne näin sanoivat kun kysyin heidän kantaansa. Eli tämä menisi sen piirin silloin minusta jos asentaja on osannut. onneksi 50euron vai oliko 50dollarin siirto maksulla lisenssin voi siirtää paketista toiselle (ilmeisesti myös käyttöön otetusta eli jo toimivasta asennuksesta) kyselin joskus koska suosin ohjelmia jotka voi siirtää jos mahdollista. valitan ehkä hieman sekavaa kieltä.

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Mr. Johnny
15.11.2011 09:37:09

gona9: Mutta itse siirryin 64-bittiseen juuri sen takia että haluan enemmän muistia.

Juu, näin oli tarkoitus itsellänikin. Joskus kun on aikaa niin yritän kyllä uudelleen mennä takaisin 64-bittiseen systeemiin. Nyt vaan ei ollut aikaa ja halua tapella ton kanssa. Tsemppiä, toivottavasti ratkeaa tai saat palautettua!

JPQ
15.11.2011 15:47:58

Mr. Johnny: Juu, näin oli tarkoitus itsellänikin. Joskus kun on aikaa niin yritän kyllä uudelleen mennä takaisin 64-bittiseen systeemiin. Nyt vaan ei ollut aikaa ja halua tapella ton kanssa. Tsemppiä, toivottavasti ratkeaa tai saat palautettua!

olisin itsekkin tosi mielelllän ivaihtanut täällä (nopeuttanee muutenkin) mutta DAWini (Logic) ei näemmä kahden 32bit plugarin guita osaa näyttää kerralla ja tarvitsen eräissäkin tilanteissa tätä pitää varmaan joskus yrittää koodata itse tuon yhden tilalle oma eihän tuo vaikea plugari ole siltä osin kun minä sitä tarvitsen.(osa ominaisuuksista siis turhia).

gona9
15.11.2011 17:01:32

valitan uskon asentajan virheeseen sinun kohdallasi koska itselläni ihan saman niminen paketti ei ole väärin paikkoihin tavaraa mennyt

Olen tehnyt asennuksen juuri niin kuin IK Multimedian tekninen tuki on neuvonut ja yrittänyt useaan otteeseen. Jos se ei niillä ohjeilla asennu oikein niin onko antaa parempia neuvoja?

gona9
15.11.2011 17:03:28 (muokattu 15.11.2011 17:05:16)

poisto

gona9
15.11.2011 17:04:29

JPQ: valitan uskon asentajan virheeseen sinun kohdallasi koska itselläni ihan saman niminen paketti ei ole väärin paikkoihin tavaraa mennyt

Olen tehnyt asennuksen juuri niin kuin IK Multimedian tekninen tuki on neuvonut ja yrittänyt useaan otteeseen. Jos se ei niillä ohjeilla asennu oikein niin onko antaa parempia neuvoja?

gona9
15.11.2011 17:07:52

Poisto.

Osaako muuten joku sanoa kuinka voi poistaa oman kirjoituksensa?

JPQ
15.11.2011 20:41:42

gona9: Poisto.

Osaako muuten joku sanoa kuinka voi poistaa oman kirjoituksensa?

Ei taida onnistua täällä palstalla itse.

ps. jos tuen ohjeet ei toimi sitten kyllä minusta on jotain todella outoa pielessä kuten omassakin ongelmassani jotenkin menee luotto koko firmaan vaikka moni kehunutkin. Alunperin uskalsin siksi ostaakkin. Silti hieman kauhulla odotan aikaa kun sampletank lakkaa toimimasta. koska jollain osa sen tehtävistä on korvattava. joskin aika pian lienee sopivat korvikkeet tiedossa. toisen hintaa en vielä tiedä ja onko se totetuttu niinkuin toivon. (helpottaa muun kanssa käyttöä jos on).

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti