Muusikoiden.net
09.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Logic Express 9 Studio 8 eroavaisuudet
1
hw
15.10.2011 11:10:41
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Käytössäni on Logic Express 9 ja tarjolla olisi Studio 8! Onko Studio 8 ominaisuuksiltaan "parempi"? Eli onko Studio Expressiä monipuolisempi, vaikka järjestysnumero Expressissä on suurempi?

Antti1
15.10.2011 11:14:18

Mikset sä ota siitä selvää, jos molemmat kerran käytössä on? On vaikea sanoa, että kumman ominaisuudet riittävät sulle paremmin. Jos Expressistä ei puutu mielestäsi mitään, niin kyllä mä käyttäisin aina uudempaa softaa, mikäli koneen resurssit antavat myöden.

Osta Rolandin sähköpannut, osta osta
hw
15.10.2011 11:33:53

Ehkä selitin hiukan epäselvästi!

Tällä hetkellä käytössäni on vain Express 9! Minulla olisi mahdollisuus ostaa edullisesti Studio 8, mutta en tiedä onko se ominaisuuksiltaan monipuoleisempi. Käsittääkseni Express on aina riisuttu versio Studiosta!

Antti1
15.10.2011 11:37:04 (muokattu 15.10.2011 11:38:37)

hw: Ehkä selitin hiukan epäselvästi!

Tällä hetkellä käytössäni on vain Express 9! Minulla olisi mahdollisuus ostaa edullisesti Studio 8, mutta en tiedä onko se ominaisuuksiltaan monipuoleisempi. Käsittääkseni Express on aina riisuttu versio Studiosta!

Kas, mä luin vähän väärin. Sorry. :) Jos mä oikein pikaisella googlauksella käsitän, niin Expressiä on karsittu eniten plugareiden osalta ja monet niitä hehkuttavat aina Logicin yhteydessä. Mä en siltikään kovin helpolla vaihtaisi vanhempaan, vaan ennemmin etsisin jonkinlaista päivitystarjousta Expressistä suurempaan nykyversioon.

E: Lue tosta ite: http://support.apple.com/kb/HT4229 Vertailussa tosin ysiversiot.

Osta Rolandin sähköpannut, osta osta
Janus
15.10.2011 14:23:14

Päivitä Express Studio 9:iin.

hw
15.10.2011 19:38:13

No niin mitäpä sitä vekslaamaan, otan studio 9 ja sillä siisti.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti