Muusikoiden.net
11.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: vinyylisoitin+tietokone
1
Mlcd
14.09.2011 16:36:53
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

minulla on 2 levaria dj mikseri ja vahvistin haluaisin ne kiinni tietokoneeseen niin että koneeni studiomonitoreista kuuluisi musiikki osaako kukaan neuvoa kuinka pitää kytkeä ? olen kokeillut jo mutta en saa toimivaa

Mlcd
14.09.2011 16:41:16
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

niin ja koneena on Imac

mattim
14.09.2011 20:12:36 (muokattu 16.09.2011 10:32:10)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mlcd: minulla on 2 levaria dj mikseri ja vahvistin haluaisin ne kiinni tietokoneeseen niin että koneeni studiomonitoreista kuuluisi musiikki osaako kukaan neuvoa kuinka pitää kytkeä ? olen kokeillut jo mutta en saa toimivaa

Mikserin linjatasoisesta lähdöstä (line out) tietokoneen linjatasoiseen sisäänmenoon (line in) ja homma toimii.

I-Macissa (ainakin joissain malleissa) tuo line in on merkattu nimellä Audio In tai jotain vastaavaa:

"Analog audio line input minijack; up to 16-bit stereo and 44.1 kHz sampling rate.

The external sound input jack is a 3.5 mm mini phone jack. The sound input jack accepts line-level stereo signals. It also accepts a stereo miniplug-to-RCA cable adapter for connecting stereo equipment to the computer."

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti