Muusikoiden.net
07.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Auttakaa tyhmää
1
jaffa
11.08.2011 13:30:23
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moro

Ostin tuossa uuden Macbook pro 13 2,4 ghz koneen, kun oli tarvetta uudelle kannettavalle. Nyt oon aivan pihalla tuon garagebandin nauhoittelun kanssa. Vanhemmassa macissa jonka näin on erikseen kuulokkeille paikka sekä sisääntulo kitaralle. Tässäpä ne onkin samassa reiässä, joten nyt kysymys kuuluukin, että miten saan nauhoitettua kitaraa niin, että saan soiton tulemaan samalla kaiuttimista? Onnistuuko tosta vaan vai pitääkö siihen ostaa joku lisäheebeli?

Ps. kuten huomaa olen siis täysi tumpelo koneiden kanssa ja haluisisin vaan saada äänitettyä matskua mahdollisimman helposti. Kaikki apu tulee tarpeeseen. Kiitos jo etukäteen!

-Jaffa

mattim
11.08.2011 13:41:58
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jaffa: Moro

Ostin tuossa uuden Macbook pro 13 2,4 ghz koneen, kun oli tarvetta uudelle kannettavalle. Nyt oon aivan pihalla tuon garagebandin nauhoittelun kanssa. Vanhemmassa macissa jonka näin on erikseen kuulokkeille paikka sekä sisääntulo kitaralle. Tässäpä ne onkin samassa reiässä, joten nyt kysymys kuuluukin, että miten saan nauhoitettua kitaraa niin, että saan soiton tulemaan samalla kaiuttimista? Onnistuuko tosta vaan vai pitääkö siihen ostaa joku lisäheebeli?

Ps. kuten huomaa olen siis täysi tumpelo koneiden kanssa ja haluisisin vaan saada äänitettyä matskua mahdollisimman helposti. Kaikki apu tulee tarpeeseen. Kiitos jo etukäteen!

-Jaffa

Tarttet jotain tämänsuuntaista, en tiedä löytyykö applelta valmiina.

http://hackaday.com/2010/06/21/audio-breakout-box-for-macbook-pro/

Tseka bu hao, tseka bujao, xie xie ni !
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti