Muusikoiden.net
04.12.2016
Musamaailma.fi - Soittimet helposti netistä 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: FL Studio meni sekaisin, voisko joku jelppiä?
1
Charge
18.07.2011 22:09:11
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moikka. Eli Options - Audio Settings - Show ASIO Panel. Kuka tietää, mille lukemille säädän ASIO Biffer Sizen? Tai siis millä lukemilla se normaalisti on, sääsin vahingossa nimittäin väärää namikkaa erehdyksissäni ja nyt ei kuulu kun rutinaa ja pauketta. Eli ns. tehdasasetukset haluaisin näiltä osin takaisin. Tattista.

"Historys Written Today".
Ukkovaari
18.07.2011 23:19:49
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Charge: Moikka. Eli Options - Audio Settings - Show ASIO Panel. Kuka tietää, mille lukemille säädän ASIO Biffer Sizen? Tai siis millä lukemilla se normaalisti on, sääsin vahingossa nimittäin väärää namikkaa erehdyksissäni ja nyt ei kuulu kun rutinaa ja pauketta. Eli ns. tehdasasetukset haluaisin näiltä osin takaisin. Tattista.

Jos en väärin muista niin tuo ASIOn Buffer Size oli 512 ainakin mulla mutta itse olen sitten asettanut tuon 256:een.

Mulla näköjään on tuolla useampiakin ASIO ajureita näkyvissä (noitahan voi olla useampiakin riippuen mitä koneeseen on yhdistetty laitteita ja softia ja niiden mukana tulleita ASIOita.

Jaava
19.07.2011 14:34:47
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin pieneksi kuin mahdollista ilman pauketta.

"...Silloin ymmärsin, että kansan suurin riemu on saada huutaa yhdessä eikä ole paljon väliä sillä, minkä vuoksi huudetaan, vaan huutaessaan muiden kanssa jokainen tuntee itsensä väkeväksi ja asian, jonka vuoksi huutaa, ainoaksi oikeaksi asiaksi." - M. Wa
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti