Muusikoiden.net
04.12.2016
OGRE | Klikkaa tästä lisätietoa ja jälleenmyyjät 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Uusi kone
1
Jaava
14.07.2011 17:04:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Noniin, reippaat neljä vuotta uskollisesti palvellut läppäri veti viimeisen henkäyksensä ja nyt pitäisi hankkia uusi tilalle. En ole seuraillut markkinoita vähään aikaan, joten olen vähän pihalla siitä, mitkä valmistajat ovat hyviä ja luotettavia nykyään.

Haluaisin siis neuvoja lähinnä siitä, mitkä pc-valmistajat ovat "laadukkaita" ja muutenkin luotettuja varsinkin kun haetaan toimivaa ja luotettavaa musakonetta. Osaan itsekin vertailla erilaisia speksejä, mitä valmistajat tuotteilleen antaa. Olen enemmän kiinnostunut valmistajien maineesta ja sellaisista hyvistä puolista, mitä ei spekseistä näe. Applea älkää ehdottako. Mietiskelen vielä hankinko macin, mutta en tarvitse applea sotkemaan tätä palettia nyt.

"...Silloin ymmärsin, että kansan suurin riemu on saada huutaa yhdessä eikä ole paljon väliä sillä, minkä vuoksi huudetaan, vaan huutaessaan muiden kanssa jokainen tuntee itsensä väkeväksi ja asian, jonka vuoksi huutaa, ainoaksi oikeaksi asiaksi." - M. Wa
washburn
14.07.2011 17:25:43
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Siis läppäriäkö ajattelit?

Sony tai Asus

Live long and prosper.
Grugi
14.07.2011 17:38:39

Noh en ehdota Applea mutta ihmettelen miksi suljet pois erittäin hyvän vaihtoehdon.

Kuluttajakoneista en osaa paljoa sanoa mutta samaa kuraa tuntuvat olevan kautta linjan. Bisneskoneista Lenovo on hyvä ja luotettava.

SDMF
Jaava
14.07.2011 18:42:55

Grugi: Noh en ehdota Applea mutta ihmettelen miksi suljet pois erittäin hyvän vaihtoehdon.

Kuluttajakoneista en osaa paljoa sanoa mutta samaa kuraa tuntuvat olevan kautta linjan. Bisneskoneista Lenovo on hyvä ja luotettava.

Suljen pois applen, koska sen tuominen tähän keskusteluun on täysin turhaa. Mä en kysy onko apple luotettava tai hyvä, koska olen eri tilanteissa käyttänyt applen koneita jo vuosia. Miksi mä edes harkitsen muuta kuin applea on se, että applelle pitää maksaa ihan pirusti rahaa, jos haluaa näytönohjaimen, joka riittää kivasti minulle.

"...Silloin ymmärsin, että kansan suurin riemu on saada huutaa yhdessä eikä ole paljon väliä sillä, minkä vuoksi huudetaan, vaan huutaessaan muiden kanssa jokainen tuntee itsensä väkeväksi ja asian, jonka vuoksi huutaa, ainoaksi oikeaksi asiaksi." - M. Wa
Old Joe
14.07.2011 23:21:38

Jaava: . Miksi mä edes harkitsen muuta kuin applea on se, että applelle pitää maksaa ihan pirusti rahaa, jos haluaa näytönohjaimen, joka riittää kivasti minulle.

Tuo on varmaan ihan tosi. Itse hankin Macin koska Ms on jo lusittu ja Linux ja musan teko = kasa hankaluuksia. Siis Macki on pelkästään musalle, muissa kompuuttereissani hyrrää Linux.

Kyllä minä tiedän etten tiedä, mutta et sinä sitä tiedä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti