Muusikoiden.net
05.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ongelmaa Addictive Drums:in kanssa?
1
cosmo5
09.06.2011 16:23:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli latasin demon XLN:n kotisivuilta, mutta en saa sitä toimimaan millään konstilla Garagebandissä?!? Amplitubet ym. kyllä löysi tiensä Garagen plugari-osastolle, mutta AD Demo ei sitten millään. Ihan hyvä softa tuntuu olevan kun sitä aikaisemmin kokeilin Sonarissa PC:llä, mut nyt ei pirulainen suostu toimimaan Macbook prossa OSX 10.6.7.
Pistäkäähän viisaammat apuja tulemaan..!?

Kalmo
10.06.2011 08:57:02

AD:n sivuilta löytyi maininta:

Addictive Drums in Garageband 4 does not work with Mac G4/G5. Last compatible version is 3.05

Koskeeko sinua?

Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
cosmo5
10.06.2011 09:19:49 (muokattu 10.06.2011 09:28:00)

Garageband '11 kyseessä.Siis uusin versio...

"Running the installer from within the zip file has been known to cause this problem, so please try extracting the files from the zip file and then run the installer. Right-click on the installer zip file and choose "Extract All..." to extract the files to a folder." Koitin myös seuraavaa, mutta tuloksetta. Hiljasta ton koko ohjelman oston kanssa jos ei edes demo ala pelaamaan koneessa :)

Kalmo
10.06.2011 12:49:55

Juu. Macin käyttäjän tie voi olla joiltain osin kivinen....niin paljon vähemmän plugarivaihtoehtoja.

Itse käytän AD:a SONARin kanssa ja olen tosi tyyyväinen.

Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
jyrkkis
10.06.2011 19:57:54

Latasimpa ja asensin itsekin tuon kyseisen demon ja kyllä se Garagebandissä näkyy ja toimii. Eli ko plugari kyllä toimii GBssä, jostain muusta on kyse.

cosmo5
11.06.2011 10:55:53

jyrkkis: Latasimpa ja asensin itsekin tuon kyseisen demon ja kyllä se Garagebandissä näkyy ja toimii. Eli ko plugari kyllä toimii GBssä, jostain muusta on kyse.

Viitsitkö Jyrkkis laittaa "step-by-step" asennusohjeen, koska jossain kohtaa olen mokannut asennuksen kun en demoa saa näkymään garagebändissä.
Kiitos!

jyrkkis
12.06.2011 16:36:00

Ei asennuksessa mitään ihmeellisyyksiä ole, aivan normaaliin tapaan asennus käynnistyi automaattisesti lataukssen jälkeen ja muutama klikkaus (lisence agreement jne) ja asennus oli valmis. Se ero mulla on että mun GB on vanhempaa mallia, eli mulla ei oo 11-versiota. Olisiko tässä syy???

cosmo5
12.06.2011 17:23:53

Sain homman ratkaistua muutaman päivän taistelun jälkeen. Addictive Drums toimii moitteetta Garageband '11:ssa & tällä kertaa hommassa oli todella paha "UserError" :). Kiitokset kaikille probleeman selvittämiseen osallistuneille & hyvät kesän jatkot!

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti