Muusikoiden.net
10.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Pirullinen Kontakt 4 pulma
1
JPQ
02.04.2011 20:33:15 (muokattu 02.04.2011 20:39:13)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kontakt 4 pitäisi olla uusin. ja lataan erään tietyn samplen jota yritän soittaa koko koskettimiston alueelta (yksittäinen wav siis ja ohjelman mukana tuleva sample) osa ylimmistä nuoteista ei kuulu satunnaisesti (käyttäen Logicin virtuaali koskettimia tai Kontaktin omia). LOGICIN VIRITIN Ei saa singlaalia (jota käytin apuna jotta saan sen oikeaan pohja säveleen..) enkä minä kuule mitään eikä oskilloskooppi ohjelmakaan näytä mitään. hassuinta että satunnaisesti kuuluu ja satunnaisesti ei kuulu. ja alustavasti vain tuolla tietyllä samplella olen tuon tainnut havaita. olisi vaan kiva höydyntää sitä ja tajuta mikä tässä kusee.

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Janzu78
06.04.2011 22:03:28
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JPQ: Kontakt 4 pitäisi olla uusin. ja lataan erään tietyn samplen jota yritän soittaa koko koskettimiston alueelta (yksittäinen wav siis ja ohjelman mukana tuleva sample) osa ylimmistä nuoteista ei kuulu satunnaisesti (käyttäen Logicin virtuaali koskettimia tai Kontaktin omia). LOGICIN VIRITIN Ei saa singlaalia (jota käytin apuna jotta saan sen oikeaan pohja säveleen..) enkä minä kuule mitään eikä oskilloskooppi ohjelmakaan näytä mitään. hassuinta että satunnaisesti kuuluu ja satunnaisesti ei kuulu. ja alustavasti vain tuolla tietyllä samplella olen tuon tainnut havaita. olisi vaan kiva höydyntää sitä ja tajuta mikä tässä kusee.

Äkkiseltään en keksi muuta kuin, että ethän ole virittänyt mitään velocity-arvoja? Eli onhan kaikissa nuoteissa sample merkitty velocity-alueen ihan alalaidasta ylälaitaan asti?

http://www.youtube.com/user/kb1629 | http://soundcloud.com/rationalizer
JPQ
07.04.2011 00:31:39
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En ole. ja sitä paitsi ns hakkaan virtuaali kiipparilla täysiä. Voinen katsoa jos saisi tehtyä soundin jonka muutkin kykenee lataamaan tosin en tiedä miten hyvin tuo osaa viitata kirjastoonsa sampleissa kone riipumattomasti.

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Janie Jones
07.04.2011 01:55:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eikös se vois EXS24:ssäkin onnistua?

She said: "Eh, I know you, and you cannot sing", I said: "That's nothing, you should hear me play piano" (The Smiths)
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti