Muusikoiden.net
05.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Cubase LE 5 ei aukea
1
JohnnyLee
16.03.2011 21:13:58
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Zoom R16:n mukana tullut Cubase LE 5 ei aukea.
Kun kuvaketta klikkaan, käy Cubase näytöllä noin sekunnin verran kunnes katoaa.

Syykin tähän löytyi, eli koneellani on ollut Cubase sx 2-piraattiversio, mikä esti 5 LE:n avautumisen, mutta kun piraattiversio ja siihen liittyvät tiedostot on poistettu, ei 5 LE edelleenkään avaudu.

Mitähän on mahtanut tuosta piraattiversiosta jäädä, mikä estää 5 LE:n avautumisen, kun millään haulla ei enää piraattiversioihin viittaavia tiedostoja koneelta löydy ja tuota 5 LE:täkin olen jo poistellut ja uudelleen asentanut useampaan kertaankin..

Melodista kitara-heviä: www.mikseri.net/johnnymichael
Grugi
16.03.2011 21:51:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JohnnyLee: Zoom R16:n mukana tullut Cubase LE 5 ei aukea.
Kun kuvaketta klikkaan, käy Cubase näytöllä noin sekunnin verran kunnes katoaa.

Syykin tähän löytyi, eli koneellani on ollut Cubase sx 2-piraattiversio, mikä esti 5 LE:n avautumisen, mutta kun piraattiversio ja siihen liittyvät tiedostot on poistettu, ei 5 LE edelleenkään avaudu.

Mitähän on mahtanut tuosta piraattiversiosta jäädä, mikä estää 5 LE:n avautumisen, kun millään haulla ei enää piraattiversioihin viittaavia tiedostoja koneelta löydy ja tuota 5 LE:täkin olen jo poistellut ja uudelleen asentanut useampaan kertaankin..

Piraattiin en kantaa ota mutta monesti koneen rekisteriin jää rippeitä vaikka itse sovelluksen poistaakin eli rekisteristä vaan etsimään.

SDMF
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti