Muusikoiden.net
07.12.2016
OGRE | Klikkaa tästä lisätietoa ja jälleenmyyjät 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: FL studiossa kiihtyvän äänen teko.
1
Hunting Eagle
10.03.2011 22:43:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli haluaisin tietää onko fl studiossa jotain oivaa konstia tehdä Esim. Piipitystä joka alkaa hitaasti ja kiihtyy älyttömän nopeaksi. En oikein jaksaisi jokaista nuottia erikseen alkaa stretchaamaan juuri oikean mittaiseksi.

sami_sumea
11.03.2011 00:56:45
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Hunting Eagle: Eli haluaisin tietää onko fl studiossa jotain oivaa konstia tehdä Esim. Piipitystä joka alkaa hitaasti ja kiihtyy älyttömän nopeaksi. En oikein jaksaisi jokaista nuottia erikseen alkaa stretchaamaan juuri oikean mittaiseksi.

Tempoautomaatio?

...

http://www.soundreel.com
Hunting Eagle
11.03.2011 08:01:17
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ai sitä kutsutaan tempoautomaatioksi. Olen yrittänyt jo kauan keksiä sille nimeä, että löytäisin jonkun tutoriaalin. Kiitoksia luulen että tuo nimi riittää. Voin loput etsiä itse.

Lenoldinho
11.03.2011 22:31:26
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No helpommin teet jollain synalla, squaren muotoinen LFO moduloimaan nopeutta ja sit envelope joka hiitaaasti kasvattaa LFO:n nopeutta ja äänen korkeutta.
JPQ
12.03.2011 01:47:57
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lenoldinho: No helpommin teet jollain synalla, squaren muotoinen LFO moduloimaan nopeutta ja sit envelope joka hiitaaasti kasvattaa LFO:n nopeutta ja äänen korkeutta.

paitsi jos koko biisin tempoa haluaa silloin muuttaa. ja toinen jos tuo ei onnistu ohjata lfoon taajuutta automaatiolla jos vaan FL studio tukee en tunne.

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti