Muusikoiden.net
07.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Cakewalk mp3 enkoodaus
1
aanipaja
16.02.2011 13:39:04
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve!

Painin seuraavan ongelman kanssa: Olen koettanut CW-storesta ostaa vanhaan MusicCreatoriin tuota mp3-encoderia, mutta jostain syystä en saa MILLÄÄN Visalla maksettua tuota. "Korttia ei saada varmennettua.."

Siispä olen koettanut löytää muuta konstia tuohon. MC:ssa tuo exporttausmahdollisuus oli vain 30 päivän demona, jonka ajan jälkeen se lakkasi toimimasta.

Löysinkin forumeita, joissa joku kirjoitti tarkatkin ohjeet, miten esim. lame saadaan pelittämään CW:ssa. Enpä kuitenkaan ole saanut ilmaista konstia pelittämään.

Olisiko jollain viisaalla ratkaisua: Miten saan Music Creator'ista exportattua mp3:a?

t. Hannu

Yrms
16.02.2011 14:26:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä muuntaisin ehdottomasti ne wavit/tms. mp3:seen jälkeenpäin. Ihan käsittämätöntä että Cakewalk myy mp3-exporttausta erikseen. Ihan periaatteesta en maksais tollasesta "ominaisuudesta"

Grugi
16.02.2011 14:33:20

Kyllä samaa mieltä olen että jos softassa ei tuota ole valmiiksi niin en maksaisi siitä penniäkään vaan exporttaisin tuotoksen .Wav muodossa ja ilmaisella encoderillä sitten Mp3 muotoon.

SDMF
aanipaja
16.02.2011 14:38:05
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Joo, niinhän mäkin teen, Audacitylla teen mp3:t. Ongelma on vaan se, että mä teen niin paljon päivittäin tuota musaa. Olisi kätevää saada wavit ja ämpärit samasta softasta.

Noin eettis-poliittisesti olen täysin samaa mieltä vastaajien kanssa.

Kalmo
17.02.2011 00:36:46

Yrms: Mä muuntaisin ehdottomasti ne wavit/tms. mp3:seen jälkeenpäin. Ihan käsittämätöntä että Cakewalk myy mp3-exporttausta erikseen. Ihan periaatteesta en maksais tollasesta "ominaisuudesta"

Sinäpä sen sanoit. Jos Cakewalk olisi ottanut MP3-konvertterin mukaan MC:hen, tuotteen hinta nousisi, eli siitä pitäisi maksaa Olet siis samaa mieltä Caken kanssa siitä, että se on parempi jättää pois.

Se, että markkinoilla on ilmaisia konverttereita, ei tarkoita, että sellaisen voisi ympätä kaupalliseen tuotteeseen ilmaiseksi. Kyllä tuotteen valmistaja aina vaatii sellaisesta korvauksen.

Kun tuotetta sovitellaan markkinarakoihin, joudutaan tekemään paljon kompromisseja. Jotain on aina pakko jättää pois, ja kun ilmaisia konverttereita on niin paljon, niin miksi laittaa ko. ominaisuutta mukaan, jos se nostaa hintaa? Joku toinen valmistaja painottaa eri asioita.

Itselläni ei ole MP3:lle käyttöä, joten minun on helppo puhua :o)

Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti