Muusikoiden.net
09.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Uusia virtuaalikitaristeja ?
1
Elmer
11.02.2011 07:54:18
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Bornemarkin (www.bornemark.se) Steinbergille kehittämät virtuaalikitaristit
(Virtual Guitarist) olivat mullistava keksintö saada vakuuttavia kitarakomppeja midiohjauksella. Käytän niitä vieläkin jatkuvasti ja toimii.
Soittotyyli -ja soundipankit kuitenkin jo puuduttavat ja en ole softalle lisäpäivityksiä löytänyt. Onkos jollakin muulla valmistajalla vastaavaa softaa ?

tender.insanity
11.02.2011 08:16:30

MusicLab on tehnyt RealGuitar 1 & 2, ainakin. Nuohan ovat tosin vain akustisia. Mulla on kakkonen kovassa käytössä, kun akustista en itse omista.

Hyvä terveys on hitain tapa kuolla.
JPQ
11.02.2011 15:00:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

MusicLabilla ollut jonkin aikaa RealStrat ja RealLPC. lisäksi on ainakin nämä samplet ja jotain muitakin jota nyt en heti päähäni saa:http://www.chrishein.net/guitar/chg_productsite.htm

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
cosmob83
11.02.2011 18:32:58

Elmer: Bornemarkin (www.bornemark.se) Steinbergille kehittämät virtuaalikitaristit
(Virtual Guitarist) olivat mullistava keksintö saada vakuuttavia kitarakomppeja midiohjauksella. Käytän niitä vieläkin jatkuvasti ja toimii.
Soittotyyli -ja soundipankit kuitenkin jo puuduttavat ja en ole softalle lisäpäivityksiä löytänyt. Onkos jollakin muulla valmistajalla vastaavaa softaa ?

No tuossa edellämainitut (eli Musiclabin akustiset ja sähkärit), sekä Chris Hein guitars. Tämän lisäksi löytää sellaisilta firmoilta kuin directsound, Vir2 ja prominy. Taitaa niitä jotain muitakin olla, mutta nuo nyt tulee ensimmäisenä mieleen.

JPQ
12.02.2011 11:13:04

Mun juttu on just se Chris Hein Guitars. ja Petinhousellakin on kitara sampleja tarjolla. Muistelen tuolla enempi sampleja hyödyntävissä piireissä niitä kehuneen.
http://www.pettinhouse.com/

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
cosmob83
12.02.2011 11:58:10

JPQ: Mun juttu on just se Chris Hein Guitars. ja Petinhousellakin on kitara sampleja tarjolla. Muistelen tuolla enempi sampleja hyödyntävissä piireissä niitä kehuneen.
http://www.pettinhouse.com/

Täytyy sanoa että kuuntelin nuo Pettinhousen demot ja olin vaikuttunut tuosta akustisen kitaran strum puolesta. Usein semmoinen tilanne että jos jotain demoa väsää niin ei jaksaisi kotona pystytellä isompaa nauhoittelu settiä akustista varten vaan kaipaisi nopeasti jonkun kompin, niin siihenhän tuo pettinhousen akustinen olisi vallan erinomainen.

Mitenkäs tuo Chris Hein guitars toimisi tämmöisessä tarkoituksessa? Itse demoja kuunnelleena ja katsoneena en ollut kauhean innoissani. Kuullosti kovin siltä että kitaraa on soiteltu keyboardin välityksellä (siis mitä Chris Heinin nettisivuilla oli demoja) ja taitaa olla aikamoinen tehosyöppö. Oletko ollut itse tyytyväinen ja oletko saanut erityisesti akustisella puolella tehtyä itseäsi tyydyttäviä juttuja? Erityisesti tuo komppipuoli kiinnostaa.

JPQ
12.02.2011 17:04:43 (muokattu 12.02.2011 17:07:46)

Itselllä ikävä ei ole omia kokemuksia näistä varsin mutta www.try-sound.com sillä voi netin välityksellä jotenkin testata Chris Heinejä. ja RealGuitarikiakin et monia muita... alustavasti hassua kyllä RealGuitarin yleissävy sytyttää enemmän muistelen kuin Chris Hein lisäksi RealGuitar osaa kosketin soinnut muuttaa kitaralle lennosta sopiviksi...
Eli
http://www.try-sound.com/
ps. tällä menolla menee kauan että noin isoja summia kuin Chris Hein pelkän akustisen kitaran saamiseen käytän ehkäpä silloinkin pitää katsoa onko mahdoton juttu ottaa oikea kitara ja mikitys haaveissahan olisi myös kitaran soitto... ja pitkään=vuosia kun just tuli musaostos tehtyä varmaan vuoden viimeinen jollei cdr/dvd levyjä lasketa. ja muutakin tarvitsee...

tender.insanity
12.02.2011 18:07:48

Täällä peuhaa realguitar 2, jos jotakuta kiinnostaa:
http://dl.dropbox.com/u/5738957/MARRAS_UUSIN.mp3

Hyvä terveys on hitain tapa kuolla.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti