Muusikoiden.net
05.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kitaraetuvahvistimet/Prosessorit
1
Urmas Potkuri
10.01.2011 00:59:12 (muokattu 10.01.2011 01:42:38)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen päästänyt vähäisen tietämykseni rapistumaan, enkä ole oikein selvillä nykyisestä tarjonnastakaan otsikon mukaisten härpäkkeiden suhteen.
Olen kuitenkin vakaasti päättänyt uudistaa studiotani ja tarvitsisin räkki kokoisen prosessorin kitaralle ja bassolle.
Onko muita vaihtoehtoja kuin Line 6:n Pod X3 pro? X3 live on jo ennestään. Se vaan ei ole oikein kätevä kotistudiota ajatellen, niin mainio kuin se lattialautana onkin.
Olisin kiitollinen mielipiteistä ja kokemuksista.

Täsmennys:
Kitaraa ja bassoa pitäisi etupäässä moisella kyetä käyttämään tai ainakin kitaraa.
Hintaluokka voipi olla tuonne 1500 egeen saakka. Ei ollenkaan haittaa, jos on halvempikin.
Soundit ja efektit taitavat olla noissa kaikissa ainakin minulle riittävät, laadussa on varmaan sitten paljonkin eroja.

Ps.
En käyttänyt hakua selvittääkseni mahdollisia aiemmin käytyjä keskusteluja. Jos nyt sellaisia on viimeaikoina käyty, niin olen aivan kamalan pahoillani turhasta kysymyksestä.
-k-

Yritän olla elossa, en pelkästään hengissä.
Antti1
10.01.2011 01:05:30 (muokattu 10.01.2011 01:06:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eleven Rack ja Fractal Audion Axe-FX on aikalailla parhaimmasta päästä tällä hetkellä. Sit on tietty Rocktronin Prophesy II, mutta se toimittaa vaan niitä Rocktronin omia soundeja. Hyvä kuitenkin. Samaan tapaan myös sä voit käyttää mitä tahansa etuastetta erillisten kaappimallinnusten kanssa.

Sun kysymyksenasettelulla hommaan on vähän perhanasti vastauksia. Pystytkö kaventamaan haettua juttua? Millaisia soundeja, efektejä, ominaisuuksia jne. tarvitaan? Mitä se saa maksaa?

E: Mahtoiko/mahtaako jopa PODin HD-sarjasta tulla joku räkkiviipale? En oo perehtynyt, joku muu tietänee.

Kitarapuolella tää sais varmasti paljon paremmin vastauksia. Naksuttelen varoitusta ja mode vois siirtää, mikäli tarpeelliseksi näkee.

Listen motherfucker you're about to pay your dues!
Urmas Potkuri
10.01.2011 01:34:29
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Antti1:
Sun kysymyksenasettelulla hommaan on vähän perhanasti vastauksia. Pystytkö kaventamaan haettua juttua? Millaisia soundeja, efektejä, ominaisuuksia jne. tarvitaan? Mitä se saa maksaa?

Kiitokset vastauksesta ja todellakin hiukan täsmentämistä tämä vaatii.
Lisäilen tuohon alkuperäiseen juttuun.
Kiitos.

-k-

Yritän olla elossa, en pelkästään hengissä.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti