Muusikoiden.net
03.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Apua Logicin käyttöön.
1
alittam_okin
07.01.2011 06:02:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen juuri hankkinut macin ja siihen logicin ja entisenä cubase käyttäjänä (sitäkin vain rajoitetusti) alkaa mennä hermot. Olisiko joku kiinnostunut opastamaan hiukan alkeita pientö krovausta vastaan ennen kuin menen ja heitän uuden macbook pron seinään. Mieluiten tamperen alueelta. laita vaikka mailia alittam_okin@yahoo.com.

Grugi
07.01.2011 09:32:10

Voi olla että kädestäpitäjää ei ehkä ihan heti löydy mutta jos lontoo taipuu niin netissä on paaaljon materiaali josta voipi opetella ihan itse.

http://www.macprovideo.com/logic/

http://www.logic-cafe.com/Homepage.asp?CategoryID=1

http://www.vtc.com/products/Apple-Logic-Pro-8-Tutorials.htm

Googlella löytyy paljon lisää.

SDMF
Vildascq
10.01.2011 22:08:49

Minulle oli apua David Nahmanin kirjasta "Logic Pro 9 and Logic Express 9 : professional audio production". (Kannattaa kysyä kirjastosta.)

Vanhaa pohjaa oli muinaisista Cubase-versioista sekä tuoreemmin kevyttä Garagebandilla värkkäilyä.

JPQ
11.01.2011 00:20:58 (muokattu 11.01.2011 00:21:24)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Enpä usko että osaisin neuvoa logicista oppimaani toiselle selkeästi mutta vaikea uskoa hirveitä eroja löytyvän pitkän päälle... enkä koskaan heittäisi tietokonetta seinään jos ohjelma oikkuilee tai ei en osaisi sitä käyttää mielummin ohjelman itsensä...

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
alittam_okin
14.01.2011 14:30:17

Hei.

Muuten kaikki näyttäisi toimivan mutta hiukan rumpujen kanssa trvitsisin apua. Onko mitään minkä kanssa saisi samanlaisen "ruutupaperi" pohjan rumpujen tekoon kuin cubasella on? Olen siihen tottunut ja hyväksi havainnut. Myös rumpu soundien kanssa on ongelma. vanhala PCllä on drumkitt from hell asennettuna ja haluaisin samanlaisia soundeja käyttää mutta en saa sitä jostain syystä toimimaan logicin kanssa.

JPQ
14.01.2011 22:55:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kummallista ettet saa ja et varmaan tarkoita pianoroll näkymää tuossa tavassasi vaan sellaista että 4/4 tahti vaikka jaettu soundia kohti 16 paikkaan johon voi laittaa helposti ruksin. eipä taida tuo heti onnistua. paitsi Logicin ultrabeatissa mutta se ei taas taida kyetä ohjamaan muita soundi lähteitä...

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti