Muusikoiden.net
03.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: ik multimedia
1
kale1
27.10.2010 08:16:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

eli mulla on koneella ik multimedian syna paketti.oon hommaamassa uutta tietokonetta ja pitäis saada nää synat siirrettyä uudelle koneelle.tää on joku crossgrade paketti eli ei toimi muuten jos ei omista entuudestaan jotain ik multimedian tuotetta ja oo rekisteröitynyt. sain vaan aikoinaan joltain kaverilta koodin jolla sain pelittää noi synat.toimiikohan tuo vanha koodi jatkossakin?

Grugi
27.10.2010 08:26:59

kale1: eli mulla on koneella ik multimedian syna paketti.oon hommaamassa uutta tietokonetta ja pitäis saada nää synat siirrettyä uudelle koneelle.tää on joku crossgrade paketti eli ei toimi muuten jos ei omista entuudestaan jotain ik multimedian tuotetta ja oo rekisteröitynyt. sain vaan aikoinaan joltain kaverilta koodin jolla sain pelittää noi synat.toimiikohan tuo vanha koodi jatkossakin?

Sehän selviää kokeilemalla tai rohkeasti kysymällä asiasta valmistajalta.

SDMF
JPQ
27.10.2010 08:43:10
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

oman ik multimedia tuote kokemuksen pohjalta. Sulla kaksi numero toinen koneelle yksillöllinen jonka saa rekisteröitäessä softaa uuteen koneeseen muutaman kerran suorilta (3-4 muistelen ainakin itsellä kävi näin kun mäkkiin pceestä siirryin) ja sen jälkeen firman tuesta saadulla avulla eteenpäin.

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
M.i.k.key
27.10.2010 08:59:01

Pyydät kaverilta uudet koodit tai ostat softan.

möllisty
Janie Jones
27.10.2010 13:26:49
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

kale1: eli mulla on koneella ik multimedian syna paketti.oon hommaamassa uutta tietokonetta ja pitäis saada nää synat siirrettyä uudelle koneelle.tää on joku crossgrade paketti eli ei toimi muuten jos ei omista entuudestaan jotain ik multimedian tuotetta ja oo rekisteröitynyt. sain vaan aikoinaan joltain kaverilta koodin jolla sain pelittää noi synat.toimiikohan tuo vanha koodi jatkossakin?

Jos paketti on vielä kaverinkin koneella, sulla on ne koneella lisenssin vastaisesti.

She said: "Eh, I know you, and you cannot sing", I said: "That's nothing, you should hear me play piano" (The Smiths)
kale1
28.10.2010 23:35:53

sä muuten oot se kaveri jolta sain sen koodin muutama vuosi takaperin :)

kale1
28.10.2010 23:37:16

eli osaisitko sanoa saanko pelittää noi synat sillä sun antamalla koodilla?

Janie Jones
29.10.2010 00:40:30 (muokattu 29.10.2010 00:42:37)

kale1: eli osaisitko sanoa saanko pelittää noi synat sillä sun antamalla koodilla?

Jahas :) Anteeks, mä luulin että puhuit IK:n Total Workstation Bundlen cross grade -versiosta.

Sanopas mikä sulla tarkkaan ottaen on? En nimittäin muista tapausta nyt äkkiseltään. Mitä IK:n sivuilla lisenssissä lukee? Tai siinä sun plugarin infossa? Siis kyseessähän on jokin pieni ilmaispaketti tai sitten Sampletankin joku versio?

She said: "Eh, I know you, and you cannot sing", I said: "That's nothing, you should hear me play piano" (The Smiths)
Janie Jones
29.10.2010 00:52:31 (muokattu 29.10.2010 01:00:14)

Äh, jahas höpsistä, mä löysin kyseisen viestinvaihdon yksäreistäni. Homma siis on mennyt niin, että mä olen luovuttanut sulle joskus Pro Toolsin mukana saamani Sampletank SE:n lisenssin. Sen jälkeen sä olet ostanut cross grade -versiona IK:n Total-paketin ilmeisesti. Se ST SE on käytännössä sulla vain siksi, että se oikeuttaa tuohon cross grade -hintaan ja kun sulla on ollut se rekisteröitynä IK:n user alueella, olet voinut rekisteröidä cross grade -hintaisen version tuosta Total-bundlesta.

Vastaus alkuperäiseen kysymykseesi on, että ei mitään huolta. Asennat ne uuteen koneeseen (tai jos sulla on macci, siirrät siirtymisapuria käyttämällä; winukan siirtymissysteemistä en tiedä). Sitten autorisoit ne netitse, kun plugaria eka kertaa avatessa avautuu se dialogiboxi.

Mene katsomaan IK:n user-alueellesi, kuinka monta autorisointikoodia sulla on käyttämättä niihin ostoksiisi. Jos olet autorisoinut vain yhdelle koneelle kerran, pitäisi olla kolme koodia per soitin. Kun ne joskus loppuvat, lisää saat kirjoittamalla IK:n supportiin.

Siirtymisvaiheessa ei muistaakseni enää edes edellytetä, että alkuperäinen cross grade -hintaan oikeuttanut plugari olisi sille uudelle koneelle autorisoituna. Riittää, että pidät kaiken varalta sitä Sampletank SE:tä siellä IK:n user arealla itsellesi rekisteröitynä eli et anna sitä pois. Voi jopa olla, ettei edes sitä tässä vaiheessa tarvittaisi, luultavasti sitä cross grade -oikeutusta tarkkailtiin vain siinä vaiheessa, kun rekisteröit sen bundlen. Mutta pidä kaiken varalta se ST SE itsellesi rekisteröitynä siellä edelleen.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti