Muusikoiden.net
04.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: EZmix
1
Jake...
27.09.2010 15:46:54
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No tehdäämpäs tänne sitte oma topikki..
Eli minulla on ongelmia Toontrackin EZmixin latauksessa. Olen laittanut sinne nettisivuille serialnumberin ja sen jälkeen voi ladata EZmixin koneelle ja sillon pitää authorizoida. Videon perusteella ohjelman käynnistäessä ohjelman pitäisi huomata ja tunnistaa uusi plugari, mutta minulla cubase ei sano mitään.
Osaisko joku auttaa tämän kanssa?

Ohjelmana Cubase 5 Essential.

Älä itke ruma lapsi, ota kahvia :)
Grugi
27.09.2010 17:11:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jake...: No tehdäämpäs tänne sitte oma topikki..
Eli minulla on ongelmia Toontrackin EZmixin latauksessa. Olen laittanut sinne nettisivuille serialnumberin ja sen jälkeen voi ladata EZmixin koneelle ja sillon pitää authorizoida. Videon perusteella ohjelman käynnistäessä ohjelman pitäisi huomata ja tunnistaa uusi plugari, mutta minulla cubase ei sano mitään.
Osaisko joku auttaa tämän kanssa?

Ohjelmana Cubase 5 Essential.

Arvauksella menee mutta onhan toi plug-in varmasti oikeassa paikassa? steinberg/vstplugins tai mikä se nyt olikaan.

SDMF
Jake...
27.09.2010 18:21:01

Grugi: Arvauksella menee mutta onhan toi plug-in varmasti oikeassa paikassa? steinberg/vstplugins tai mikä se nyt olikaan.

Joo oon myös kokeillut laittaa cubasen omaan vstplugarikansioon.
Oon laittanut eri valmistajien plugareita koneelle, mutta tämä EZmix ei taho vaan pelittää...

hape
27.09.2010 19:27:39
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jake...: Joo oon myös kokeillut laittaa cubasen omaan vstplugarikansioon.
Oon laittanut eri valmistajien plugareita koneelle, mutta tämä EZmix ei taho vaan pelittää...

Cubase 5:sta en tiedä, mutta nelosessa mulla oli jonku plugarin kans vastaava juttu, piti vaan mennä Devices -> Plug-In Information (siis se missä näkyy kaikki plugarit listana), klikata sieltä refresh-nappulaa ja käynnistää cubase uudestaan. En tiedä auttaako sulla mutta kokeile.

Remember: Don't eat the deadly yellow snow!
Jake...
27.09.2010 20:46:02

hape: Cubase 5:sta en tiedä, mutta nelosessa mulla oli jonku plugarin kans vastaava juttu, piti vaan mennä Devices -> Plug-In Information (siis se missä näkyy kaikki plugarit listana), klikata sieltä refresh-nappulaa ja käynnistää cubase uudestaan. En tiedä auttaako sulla mutta kokeile.

Jeee! =)
Kokeilin äsken tehdä noin ja se oli siellä. Sitte alkoi authorizointi.
Kumma vaan ku oltiin ennenkin kokeiltu tuolta katsoa, niin mitään ei silloin tapahtunut.
No, hyvä ku nyt rupes pelaamaan.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti