Muusikoiden.net
08.12.2016
Jenkkirundi - Uutuuskirja nyt myynnissä! 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: BOSS GT-10 usb Cubase 5
1
jannejanne
03.09.2010 21:50:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla on ollu about 3 vuotta BOSSin GT-10 ja tajusin vasta nyt että senhän saa nätisti usb:n kanssa tietokoneeseen "äänikortiksi".

No asensin ajurit koneelle ja pistin usb-piuhan kiinni ja tadaa Windowsin omista asetuksista sai laitettua BOSS GT-10 äänikortiksi.

Laitoin suoraan gt-10:n "phones outtiin" kaiuttimet ja musa kuuluu kun soittaa esim Spotifystä tai Winampilla.

ONGELMA 1
En saa GT-10 nauhottamaan kitaraa.
Mulla on piuha Inputin ja kitaran välissä mutta mitään ei kuulu.
En löytänyt mistään (pitkän googletuksen jälkeen) miten saisi laitettua GT-10 raitaan ääni-inputiksi Cubasessa

ONGELMA 2
Jos mulla on efektejä päällä GT-10:ssä niin se vaikuttaa tietenkin musaan mikä kuuluu (en edes tiedä onko tämä ongelma)

Olisi kiva saada nauhotettua "hyvän" laatuista kitaraa suoraan USB:n kautta Cubaseen.

So lucky, So strong, So proud
Plagued
12.09.2010 21:36:46 (muokattu 12.09.2010 21:41:33)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kokeiles ladata asio4all ja pistä se cubasessa Asio driveriksi ja tsekkaa VST connectionit.

Outoa että efektit tulee musaan.. Harkitsisin toista äänikorttia kuunteluun. Ei hirveän puhdas signaalitie äänen ulostulolle jos menee bossin "läpi".

Hiljaisuus opettaa laulamaan
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti