Muusikoiden.net
04.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Windows XP 32-bit ---> Win 7 64-bit yhteensopivuus
1
gona9
12.08.2010 20:23:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen tehnyt biisejä Win XP 32-bittisellä käyttiksellä Cubase 4 ollessa ohjelmana. Olen käyttänyt ainoastaan VST-soundeja ( Omnisphere, NI Komplete 5, Halion 3 ym.)

Olen hankkimassa uutta konetta johon tulee Win 7 64-bittinen käyttis. Myös Cubasen päivitän 64-bittiseen 5 versioon. Jos kopioin USB-tikulle MIDI-tiedostona vanhalta koneelta 32-bittiset biisini, niin kuinka mahtaa toimia uudessa kokoonpanossa?

Borlag
12.08.2010 20:54:32
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

gona9: Olen tehnyt biisejä Win XP 32-bittisellä käyttiksellä Cubase 4 ollessa ohjelmana. Olen käyttänyt ainoastaan VST-soundeja ( Omnisphere, NI Komplete 5, Halion 3 ym.)

Olen hankkimassa uutta konetta johon tulee Win 7 64-bittinen käyttis. Myös Cubasen päivitän 64-bittiseen 5 versioon. Jos kopioin USB-tikulle MIDI-tiedostona vanhalta koneelta 32-bittiset biisini, niin kuinka mahtaa toimia uudessa kokoonpanossa?

Kaikki työtiedostosi toimivat, oli ne sitten mitä muotoa tahansa. Käyttiksen bittisyys ei muuta tiedostoja miksikään. Vanhat ohjelmaversiot joita olet käyttänyt 32 bittisessä järjestelmässä saattavat myös toimia sellaisenaa, joskin päivittäminen on suositeltavaa.

gona9
12.08.2010 22:03:50
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kiitoksia pikaisesta palautteesta. Tuo oli huojentava tieto.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti