Muusikoiden.net
05.12.2016
HOTONE - pienimmät pedaalit koskaan? 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: MuseScore
1
Mare552
23.07.2010 02:36:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Latasinpa tuon ohjelman. Aika simppelin tuntuinen, mutta on siinäkin opettelemista.

http://musescore.org/

Kuka on käyttänyt?

Ai tähänks riville?
JPQ
23.07.2010 02:52:55
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen kokeillut mutten varsin innostunut ja aikaisemmin on tuosta ollut juttua jopa eräistä pahoistakin bugeista.

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Mare552
23.07.2010 08:11:27

JPQ: Olen kokeillut mutten varsin innostunut ja aikaisemmin on tuosta ollut juttua jopa eräistä pahoistakin bugeista.

Mutta jos ajattelee pelkkää nuottikirjoitusta, niin varmaan kunhan tottuu, niin voi aika siistin nuotin saada.

Onko muuten mahdollista liittää vaikka kiippari, jonka saundit tallentuu sellaisena kuin soittimesta kuuluu?

Mitä ovat nuo pahat bugit, sekä missä tapauksessa ne ilmenevät?

Muita vastaavan tyyppisiä ilmaisohjelmia, joissa vain nuottikirjoitus sekä transponointimahdollisuus.

Siis tuo ääni ei niin oleellisen tärkeä.

Ai tähänks riville?
JPQ
23.07.2010 08:59:45

Tässä se ketju jossa niistä puhuttiin jotka kait nyt korjattu ?
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … sts.php?c=33&t=189698&o=0&#p9254111

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Mare552
23.07.2010 11:57:11

JPQ: Tässä se ketju jossa niistä puhuttiin jotka kait nyt korjattu ?
http://muusikoiden.net/keskustelu/p … sts.php?c=33&t=189698&o=0&#p9254111

Kiitos paljon. Mielenkiintoinen ohjelma.

Tarkoittaako siis Midillä kirjoittaminen, että kytkee kiipparin ja tekee nuotituksen sillä?

Silloin ehkä nuottipituuksia joutuu säätämään, vai meneekö jos näppää oikean pituisen?

Tämä koko ohjelma on vielä ihan uutta.

Ai tähänks riville?
Murgo
23.07.2010 13:25:22

Tuon latasin joitain viikoja sitten, sen verran kokeilin että yhden biisin C-nuotit syötin saadakseni sen transponoitua fonia varten Bb:hen. Aika hankalahan tuo ainakin aluksi on, etenkin triolien syöttö tuntui vaativan kikkailua, mutta onnistui lopulta kuitenkin.

On myös tosiaan hiukan epävakaa, kaatunut ainakin minulla useita kertoja joten kannattaa tallentaa usein, muuten saattaa tulla kirosanoja kun puolen tunnin turaamisen jälkeen ohjelma menee jumiin ja pitää aloittaa alusta.

Mutta asiansa ajanee satunnaiseen nuotintamiseen, ainakin hinta-laatusuhde on kohdallaan etenkin jos vielä saavat sen stabiilimmaksi.

Niin vähän aikaa,niin paljon puuhasteltavaa!
Mare552
03.10.2010 20:25:57

Mä oon jonkun verran tehnyt nuotteja mm. basso-osuuksia pariin biisiin, kuorolaulun säveliä ym.
Aika hyvin toimii kun tottuu, mutta herkkä tekemään virheitä jotka kannattaa mun mielestä heti peruuttaa pois.

Soinnuttamiseen en ole keksinyt oikein miten se toimii, jos kirjoittaa vaikka neljä sointua 4/4 tahtilajiin, kuulostaa jäykältä.

Siis jos soinnun kirjoittaa, se vaan lukee eikä soi, näin olen käsittänyt.

Ai tähänks riville?
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti