Muusikoiden.net
03.12.2016
The Bassbreaker™ Guitar Amplifier Series | Fender® 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Zoom R16, 64 bittinen ei asennu.
1
Zeeboo
25.04.2010 08:19:48 (muokattu 25.04.2010 08:31:06)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Iski otsikon mukainen ongelma. Tulee virheilmoitus
http://muusikoiden.net/dyn/users/72928.jpg

Olen yrittänyt karsia RTFM-peräisen ongelman, mutta ei onnistu.

Apu kelpaisi.

"Kaikki äänet, jotka saat soitettua, syntyvät tekniikasta. Ne äänet, jotka jätät soittamatta syntyvät hyvästä mausta."
Antti1
25.04.2010 10:36:55

Ei taida laitteen ajureilla olla vieläkään 64-bit käyttiksen tukea, siinä syy.

"Jazz is just a series of mistakes without the 'oops'" - Nigel Tufnel
Grugi
25.04.2010 11:07:01

Tuollahan se lukee valmistajankin sivulla 64bit operating system is not supported.

SDMF
Zeeboo
25.04.2010 11:08:43 (muokattu 25.04.2010 11:18:51)

Antti1: Ei taida laitteen ajureilla olla vieläkään 64-bit käyttiksen tukea, siinä syy.

64-bittinen julkaistiin 23.4.2010:
http://www.zoom.co.jp/english/news/news384/index.php

Tätä on odoteltu jo kotva, ja nysse sitte tuli. Kokeilin jo kerran tuota 32:sta huonolla menestyksellä kun ostin laitteen. Tätä uutta versiota olen siis odottanut kuin kuuta nousevaa, eikä lukihäiriöstä tällä kertaa siis ole kyse.

Jelppi kelpaa edelleen, jos vaan jostain suunnalta löytyy

"Kaikki äänet, jotka saat soitettua, syntyvät tekniikasta. Ne äänet, jotka jätät soittamatta syntyvät hyvästä mausta."
Grugi
25.04.2010 12:09:35

Onhan nää perus asiat kokeiltu eli asennetaan ajuria paikallisella admin tunnuksella ja vaikka silleen että se ajuripaketti on C: juuressa. toi virheilmotushan viittaa käyttöoikeuksiin tai sitten se paketti on vaan rikki.

SDMF
Zeeboo
25.04.2010 12:16:04

Grugi: Onhan nää perus asiat kokeiltu eli asennetaan ajuria paikallisella admin tunnuksella ja vaikka silleen että se ajuripaketti on C: juuressa. toi virheilmotushan viittaa käyttöoikeuksiin tai sitten se paketti on vaan rikki.

Kokeiltu on. Omilla tunnuksilla & adminoikeuksilla olen koestanut, mutta tulosta ei vaan synny. Kokeilin myös löytämiäni ohjeita tuon 1609:n taltuttamiseen, mutta ei. Creator ownerin luominen tuotti tulokseksi käyttisvirheilmoituksen... Jne...

Oiskohan tosiaan niin, että pulla on vaan otettu raakana uunista.

JE
11.10.2010 23:21:42

Nostetaas.

Mulla on käyttiksenä Windows XP Pro 64-bittinen versio ja yritin asentaa uusimmat 64-bittiset zoomin sivuilta, mut asennusohjelma ilmoittaa et ""The operating system is not adequate for running R16_R24 Driver"".

Myöskään 32-bittiset ei suostu asentumaan...

Onko muilla vastaavanlaisia ongelmia?
Borlag
11.10.2010 23:41:51
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

64 bittinen XP on yleensäkin todella huonosti tuettu, oli kyseessä sitten yleiset jutut kuten jotkut pelien vaatimat näytönohjaimet sun muut, tai ammattilaisten käyttämiä laitteita kuten studio äänikortit yms.

teenager from mars
12.10.2010 23:29:16

Miten toimii uusimman, Windows 7 -käyttöjärjestelmän, kanssa?

there's nothing finer than having a vagina.
JE
13.10.2010 12:24:01 (muokattu 13.10.2010 12:32:15)

teenager from mars: Miten toimii uusimman, Windows 7 -käyttöjärjestelmän, kanssa?

Kyllä se mulla toimi hyvin seiskalla, koska Zoom julkaisi uusimmat ajurit 64-bittisille jonkin aikaa sitten. Jostain syystä XP Pro 64-bittiselle ei toimi...

Seiska ei vain jaksanut pyöriä mun koneella, joten nyt vaihdoinsit 32-bittiseen XP:eehen.

http://www.zoom.co.jp/english/download/software/r16.php
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti