Muusikoiden.net
05.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Miten latenssia saisi pienemmäksi?
1
Aukusti
23.04.2010 21:53:30
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mulla hyppii aika korkeell ja on uusinta huippua oleva kone.

Antti1
23.04.2010 22:09:27
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aukusti: Mulla hyppii aika korkeell ja on uusinta huippua oleva kone.

Entä äänikortti?

"Jazz is just a series of mistakes without the 'oops'" - Nigel Tufnel
Timo JM
23.04.2010 22:21:42
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Valitse äänikortista suoran signaalin kuuntelu ja ota monitorointi ulkoisen mikserin kautta. Ei tule latenssia ollenkaan. Eli soiton/laulun äänitys ja kuuntelu, sekä äänitettyjen raitojen kuuntelu erillisen mikserin läpi.

Ainoa haittapuoli on, ettet voi kuunnella esim. plugarina toimivan vahvistinmallinnoksen soundia soittaessa.

...siis mun mielestä. Ja poppia noista -> | DIVARi | Timo |
Janie Jones
23.04.2010 22:23:57
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Aukusti: Mulla hyppii aika korkeell ja on uusinta huippua oleva kone.

Buffer on missä asetuksessa? Yrititkö pienentää?

She said: "Eh, I know you, and you cannot sing", I said: "That's nothing, you should hear me play piano" (The Smiths)
Kalmo
26.04.2010 23:34:52

Onko kysymyksesi vitsi?
Kuvitteletko ihan vakavissasi, että noilla tiedoilla joku voi vastata muuta kuin:"Pienennä latenssia, se auttaa."
Ensimmäiset kymmenen vastausta kuluvat siihen, että sinulta anotaan niitä perustietoja, jotka tekevät vastaamisen edes jotenkin mahdolliseksi.

Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
Janie Jones
28.04.2010 00:58:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

No ei ny huueta, hän lienee nuorisoa... kaikki aloittaa jostain. Mutta sinänsä huomautus on paikallaan tietysti. Jotta täällä voidaan vastata, tarvitaan koneesta tarkempia speksejä, äänikortista myös sekä ohjelmista, joiden käyttämistä kysymys koskee.

She said: "Eh, I know you, and you cannot sing", I said: "That's nothing, you should hear me play piano" (The Smiths)
Kalmo
30.04.2010 10:34:57

Juu. Tarkoitus ei ole huutaa...Joskus vaan on kärsivällisyys koetuksella...pahoittelen.

Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti