Muusikoiden.net
06.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: PreSonus Audiobox USB
1
Arwe
17.04.2010 21:46:34
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kertokaahan te, joilta kyseinen kortti löytyy, onko hankinnan arvoinen? Etuasteet lukeman perusteella hyvät tähän hintaan ja muutenkin vaikuttaa toimivalta peliltä. Eniten kiinnostaisi latenssit? Pääseköhän tuolla 5-7ms luokkaan?

Vanha kortti oli Tascam US-122, josta sai Asio4All ajureilla aika hyvät latenssit - 6 ms äänityksessä. Miinuksena tuossa oli mielestäni huonot ulostulot. Läppärin oma äänikortti kuulosti Sennheisserin luureissa jopa paremmalta.

Haussa siis USB-interface, jossa ok etuasteet, lähdöt ja siedättävät latenssit.

ps. tällä hetkellä kokeilussa M-Audion Fast Track Pro, joka on muuten hyvä, mutta ajuri/latenssipuoli on huono. Tietokoneessa kyllä riittää vääntöä, mutta särinää tulee jo 8 ms kohdilla.

Jemillä mennään.
mutkis
22.04.2010 00:41:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Iltaa!

Latenssit on ainakin itselleni olleet riittävän alhaiset. Se mikä tuossa kortissa itseäni hieman häiritsee on häiriöt, koneen tuulettimista tai jostain, ja kuulokeulostulon aneeminen bassotoisto. Kuulokeulostulossa bassot vaimenevat aivan järkyttävästi eli kannattaa kyllä olla monitorit. Nuo häiriöt eivät tule äänitettyyn signaaliin, sen perusteella mitä nyt olen äänitellyt, mutta jos on monitorit auki eikä musiikkia soi niin ihme vinkunaa jne. Sitä olen lukenut että tulot klippaisivat herkästi ja kyllähän ne herkemmin tuntuvat klippaavan kuin esim. Tascam FireOnessa mutta olen kyllä tullut hyvin toimeen niiden kanssa. Tässä nyt joitain havaintoja, toivottavasti on jotain apua.

-
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti