Muusikoiden.net
08.12.2016
Introducing the Fender Paramount PM-1 Limited Rosewood  

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Cubase studio 4
1
Ako66
16.03.2010 14:55:32
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

morjes! Oisko kellään samanlaista hämminkiä ollut / löytyykö ratkasua!? Eli mulla Cubase studio 4 ja olen imuroinut muutamia saundeja ja toimii mutta yks vst saundi VB3 organ joka ennen kyllä pelas cubase LE versiossa mutta nyt ei! Nyt alotan alusta! Imuroin VB3 organ demoversion ja suoritan ja kopioin! sieltä tietokone - paikallinen levy C - program files - steinberg - cubase studio 4 - vst plugins ja sinne liitä!
Sitten aukasen cubaseen ja sieltä Devices - vst instruments niin sieltä kyllä löytyy nää Halionone ja synt prologus ja ne mitä sinne oon imuroinut!! Mutta tää VB3 ei siellä näy!? Jos sen liittää vaikka sitte tonne efekti osastolle niin siellä se site näkyy vaan ei tuossa vst instruments osastolla! Tuohon urkuun mulla on kyllä noi lisenssi numerot mutta sehän ei vissiin tähän ongelmaan vaikuta?

Kalmo
16.03.2010 19:46:30
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tuossa omassa selityksessäsi sanoit tallentaneesi VB3:n kansioon VST-instruments, ja sitten sanot etsineesi sitä Devices-VST plugins -kansiosta. Mihin siis olet sen tallentanut?

Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti