Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: DropBox
1 2 3 4
J-PPP
25.10.2012 16:03:48
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Jos sattuu löytymään korkeakoulun sähköpostiosoite, niin nyt irtoaa helpolla lisätilaa.
 
http://www.dropbox.com/spacerace
 
tender.insanity
25.10.2012 18:21:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Galaxy S3:n kun hommasin, niin tuli 48gb lisää dropbox tilaa =) Nyt on siis 54,4gb.
 
Grugi
26.10.2012 08:55:58
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tender.insanity: Galaxy S3:n kun hommasin, niin tuli 48gb lisää dropbox tilaa =) Nyt on siis 54,4gb.
 
Sama täällä, tolla määrällä pärjää ihan mukavasti.
 
The only true wisdom is in knowing you know nothing.
tender.insanity
26.10.2012 09:02:40
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Grugi: Sama täällä, tolla määrällä pärjää ihan mukavasti.
 
Joo. Mutta se Galaxyn lisätila taitaa olla vain kahdeksi vuodeksi =(
 
Grugi
26.10.2012 10:24:59
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tender.insanity: Joo. Mutta se Galaxyn lisätila taitaa olla vain kahdeksi vuodeksi =(
 
Luotan siihen että tässä kahdessa vuodessa ehtii sitä tilaa hankkimaan lisää ja mahdollisesti jostakin muualtakin vielä.
 
The only true wisdom is in knowing you know nothing.
Stone
27.12.2012 18:16:52
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olen itse tyytyväinen dropboxiin, mutta kun lähetän muille musiikkitiedostojani sen kautta ne kuuneltavaksi, niin he pystyvät kuuntelemaan ne mutteivat TALLETTAMAAN omalle pc:lle. Näinkö on dropbox suunniteltu vai onkos tässä systeemissä jokin häikkä?
 
Olisi suht' tärkeää, että he saisivat myös talletettua lähettämäni tiedostot omalle koneellensa.
 
"If you want heavy metal, talk to John Lee Hooker...that's heavy metal. That's armour!" -Keith Richards
Grugi
27.12.2012 18:20:13 (muokattu 27.12.2012 18:21:08)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stone: Olen itse tyytyväinen dropboxiin, mutta kun lähetän muille musiikkitiedostojani sen kautta ne kuuneltavaksi, niin he pystyvät kuuntelemaan ne mutteivat TALLETTAMAAN omalle pc:lle. Näinkö on dropbox suunniteltu vai onkos tässä systeemissä jokin häikkä?
 
Olisi suht' tärkeää, että he saisivat myös talletettua lähettämäni tiedostot omalle koneellensa.

 
Missä se linkki sitten siihen biisii onkaan niin hiiren oikealla napilla valitsee save as/tallenna nimellä niin johan onnistuu. Toki tuolla Dropboxissa on mahdollista jakaa kokonasia kansioita mistä tallennus onnistuu myös helposti.
 
The only true wisdom is in knowing you know nothing.
Öyvind
27.12.2012 18:32:36
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Stone: Olen itse tyytyväinen dropboxiin, mutta kun lähetän muille musiikkitiedostojani sen kautta ne kuuneltavaksi, niin he pystyvät kuuntelemaan ne mutteivat TALLETTAMAAN omalle pc:lle. Näinkö on dropbox suunniteltu vai onkos tässä systeemissä jokin häikkä?
 
Olisi suht' tärkeää, että he saisivat myös talletettua lähettämäni tiedostot omalle koneellensa.

 
Lisää linkin perään ?dl=1
 
The Oath
27.12.2012 18:51:07
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oikein pätevä sivu on ja muvaa kun saa kännykkäänkin. Tossa olis linkkiä: http://db.tt/9KBIaU51
 
Stone
27.12.2012 19:04:36
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Öyvind: Lisää linkin perään ?dl=1
 
Onnistui ja ei tarttenut linkin perään edes ?dl=1 koodia. Virhe oli aiemmin siinä, että kansio oli valmiiksi avattuna biisien nimineen ja silloin se vain antoi soittaa aina ko. biisin muttei tallettaa. Homma siis kunnossa taas, kiitoksia!
 
"If you want heavy metal, talk to John Lee Hooker...that's heavy metal. That's armour!" -Keith Richards
Grugi
27.12.2012 19:07:15
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Niin se on ihan sama onko se biisi miten siellä niin sen saa joka tapauksessa siitä linkistä tallennettua koneelle.
 
The only true wisdom is in knowing you know nothing.
lasal
27.12.2012 19:54:51 (muokattu 27.12.2012 22:05:20)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

tallennustilaa 10G irtoa gmail-tililläkin. Ja siirtelyyn on wetransfer näppärä (meilitse ilmoittelee)
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «