Muusikoiden.net
04.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Fl slayerin lyhyt oppimäärä?
1
Charge
17.02.2010 21:17:23
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juups, eli tässä olen koettanut slayerillä värkkäillä, ja tuli tässä mieleen, että olisiko täällä asiantuntijoita, jotka osaisivat neuvoa, millä konstilla siitä saa mahdollisimman aidon kuuloisen? haluaisin ihan oikeita neuvoja sitten, että ei mitään "No miltä sun korvaan vaan kuulostaa parhaalta"-juttuja, kiitos.

Xena's da bomb
Grugi
18.02.2010 00:56:09
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Charge: Juups, eli tässä olen koettanut slayerillä värkkäillä, ja tuli tässä mieleen, että olisiko täällä asiantuntijoita, jotka osaisivat neuvoa, millä konstilla siitä saa mahdollisimman aidon kuuloisen? haluaisin ihan oikeita neuvoja sitten, että ei mitään "No miltä sun korvaan vaan kuulostaa parhaalta"-juttuja, kiitos.

Sanosin että koitetaan soittaa oikeesti samalla lailla kun alkuperäinen bändi sen vetää eikä koiteta sitä emuloida millään softilla tai muuten piereskellä. Et saa saman kuulosta millään softalla joten kerää bändi kasaan ja soittakaa se.

SDMF
Charge
18.02.2010 07:32:43
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oma tarkoitukseni ei ole mitään bändiä perustaa vaan opetella tekemään musiikkia, johon olen Fl studiota käyttänyt. Ja tottakai tiedän, että slayeristä ei ole oikean kitaran vastukseksi. Joten jos vain olisi joku ystävällinen ihminen, joka neuvoisi.

Xena's da bomb
Grugi
18.02.2010 10:02:07 (muokattu 18.02.2010 10:02:19)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oletkos nämä jo katsonut läpi.

http://www.ehow.com/video_4949835_f … -studio-tutorial_-slayer-modes.html

SDMF
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti