Muusikoiden.net
03.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kontakt 4 ja orkesterikirjastotkin.
1
JPQ
21.01.2010 18:27:57 (muokattu 21.01.2010 18:33:32)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Missähän kohtuu hintaisessa samplekirjastossa olisi hyviä trillejä ? kun clarinetille on miroslav philharmonikissa mutta kuulostaa aikas pahalta vähän kuin huono looppi tai jotain ainakin siinä jotain mukana joka ei minusta asiaan kuulu. Eihän trillit ole kirjaston ainoa valinta syy lisäksi varsinkin huilussa niitä kaipaa...
ja miettinyt muutenkin joskus toista kirjastoa rinnalle mikähän olisi järkevän kokoinen jossa tuota olisi ja erilaisia (miroslaviin nähden sanoisin ehkä teräviä jousia tarkoitan varsinkin sektioita ja viulua) jousia. eastwestin luomukset kuulostaa aika hyvältä (hieman rasittavuutta jossain) johonkin mutta niiden isoimpien koko on valtaisa makuuni ja playn tehon tarvekkin myös se että suositus muistille näyttää olevan 8gigatavua..
Käyttääkö Kontakt 4 mukana olevat soundit round robinia ? (sen demoissakin on ihan kelvollisen kuuloista materiaalia)

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
south_of_heaven
21.01.2010 21:09:02
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Play pyörii mulla ihan ok:sti läppärillä, vähempikin kuin 8gt riittää.

Life in plastic, it's fantastic!
JPQ
21.01.2010 21:14:08

south_of_heaven: Play pyörii mulla ihan ok:sti läppärillä, vähempikin kuin 8gt riittää.

Minkä kirjaston kanssa kun noi isommat ehkä eri juttu kuin Silver versio jonka hämäristi muistan sinun omistavan.

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
south_of_heaven
21.01.2010 21:18:17 (muokattu 21.01.2010 21:18:39)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miksi ne olisivat eri asia? Sama moottorihan siinä on, eikä niitä kerrallaan kaikkia ääniä tarvitse käyttää.

Myönnetään, etten kyllä käytä kuin yhtä ääntä/instanssi ja avaan sitten monta Play:ta sessioihin, parhaimmillaan mulla on ollut jotain 25 Playta auki.

Life in plastic, it's fantastic!
JPQ
21.01.2010 22:14:00

south_of_heaven: Miksi ne olisivat eri asia? Sama moottorihan siinä on, eikä niitä kerrallaan kaikkia ääniä tarvitse käyttää.

Myönnetään, etten kyllä käytä kuin yhtä ääntä/instanssi ja avaan sitten monta Play:ta sessioihin, parhaimmillaan mulla on ollut jotain 25 Playta auki.

Samplet on isompia ja tuo tekniikkasi on ehkäpä jopa raskaampi.

Snowblind
22.01.2010 06:46:21
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kontaktilla ei voi ainakaan mennä vikaan siinä mielessä, että jos ei mukana tulevat kirjastot miellytä, niin aina voi hommata siihen lisää kirjastoja.

There are two means of refuge from the miseries of life: music and cats.
JPQ
22.01.2010 13:43:19

Snowblind: Kontaktilla ei voi ainakaan mennä vikaan siinä mielessä, että jos ei mukana tulevat kirjastot miellytä, niin aina voi hommata siihen lisää kirjastoja.

Voi koska jos kirjastolle asettaa jonkun arvon joka mukana ja demoissa ihan kivan kuuloista materiaaliakin. Tosin niin aika monen jutun mutta sitten kun miettii miten se soundi on tehty. ja nyt oli kyse siitä onko mukana olevissa round robinia käytössä viiteitä on että on mutta missä soundeissa.

moscowian
22.01.2010 16:07:39

JPQ: Voi koska jos kirjastolle asettaa jonkun arvon joka mukana ja demoissa ihan kivan kuuloista materiaaliakin. Tosin niin aika monen jutun mutta sitten kun miettii miten se soundi on tehty. ja nyt oli kyse siitä onko mukana olevissa round robinia käytössä viiteitä on että on mutta missä soundeissa.

Pikkuvinkkinä! http://www.soundsonline.com/free-orchestra

Ei lähelläkään EWQLSO Play Platinum Plussan (itseltäin löytyy) veroinen, mutta vähän esimakua.

Koneet: -Mac Pro 2x2.26GHz (8-core), neljä räväkkää kovoa ja 6Gt muistia. - MacBook Pro intel C2D 2,53GHz, 320Gt/7200RPM -kovo ja 4Gt muistia.. Näillä mennään!
JPQ
22.01.2010 16:26:49 (muokattu 22.01.2010 16:38:47)

moscowian: Pikkuvinkkinä! http://www.soundsonline.com/free-orchestra

Ei lähelläkään EWQLSO Play Platinum Plussan (itseltäin löytyy) veroinen, mutta vähän esimakua.

Tiedän tuon muttei tuo kerro minulle kriittisistä asioista mitään. Herkät puhaltimet ja näin soundit ok johonkin tuossakin ja ladannut olen tuon. Yllättävn kevyt tuo play oli pikku jutuissa arviolta mutta entäs isommat...
Harmillista että se composer collection tms aika tyyris vielä vaikka halvempi kuin se että ostaisi sen eri osuudet erikseen silti hinta itselle hieman suolainen. Vaikkakin tärkein olisikin varmaan itse orkeisteri palikka ja kuoro palikka. myös goliath taitaa
vaan noiden yhteishinta olla aika sama kuin comple composer collectionin.
ja voi olla ewql silverissä jo eräitä juttuja jota kaipaan demoista arvioin...(vähän toisenlaisia jousia kuin miroslav sanoisinko terävämpiä jossain kallissa olikin jo tosi ihastuttava viulu mutta kirk huntterilla vielä namimpi mutta niitä paha ostaa kun tekijältä täytyisi..) ja se muistin kulutus varsinkin jos ei halua "jäädyttää" raitoja välillä jos jotain isoa tekee. ja muutenkin kahden eri orkesteri kirjaston sovitus samaan "tilaan" on vähän hankalaa. no miroslav philhamronikissa kuitenkin jonkun verran itse tilaa mukana ja monessa muussakin on omia tilojaan sitten vielä pannaukset. Vaikka miroslavin tilan määrä jotain soundeja laskematta sitä luokkaa että lisää kaikua tarvitaan ainakin minulle kuulosti tyhmältä ilman sitä. Silti siihenkin varmaan mentävä jotta saa laajan soundi kirjon itselleen no jotain asioita olen aika varma ei pysty miroslavilla tekemään (ja eräät soundit jotka hyötyisi round robinista uupuu vallan no ilman round robinia löytyy stacatto jouset ekana tarpeena mieleen). Eri juttu mikä budjetti muusikon ratkaisu no tänä vuonna lienee vain yksi musa softa mielessä. Siinäkin tulee kyllä soundeja mukana joten niiden jälkeen ehkä parempi arvioida mitä kaipaa.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti