Muusikoiden.net
03.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Mikä läppäri Pro Tools LE 7.4:lle?? (Mbox2)
1
fumppa
20.01.2010 14:17:54 (muokattu 20.01.2010 14:19:11)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Asensin Pro Tools 7.4 ja ison kasan plugareita läppärilleni, optimoin VISTAn asetukset sen mukaan mitä piti ja aloitin käyttämään ohjelmaa innoissani kunnes jo ensimmäisiä raitoja nauhoittaessani huomasin että ERROR huomautuksia tulee koko ajan ja herjaa Buffer sizestä ym. Hermothan siinä menee! Olen käynyt digidesignin sivuilla moneen kertaan foorumeista etsimässä tietoa ja lukenut että mitä koneita digidesign on VARMUUDELLA testannut ja suosittelee. No siinä on toinen missä menee hermo!! Ei niistä ota selvää ja useimpien heidän suosittelemien koneiden/ mallejen valmistus on lopetettu. Eli nyt kysyisin että onko teillä hyvät ihmiset omakohtaisia kokemuksia ja mahdollisesti ehdotuksia läppäriksi joka toimisi lähes saumattomasti Pro Tools 7.4:n kanssa!?! Kone saisi maksaa 1000 eurosta alas päin.

Kiitos!

anapena
21.01.2010 22:24:32

Kokeilitko säätää buffer sizea isommaksi?

Jaava
21.01.2010 22:38:52 (muokattu 21.01.2010 22:39:40)

Muista sulkea langaton verkko. Mulla melkein kaikki verheilmoitukset katosi sen myötä.
Ja läppäriksi macbook. Toimii saumattomasti.

''Miten voi olla jano, vaikka on juonut koko yön?''
fumppa
22.01.2010 11:59:05 (muokattu 22.01.2010 12:01:34)

Joo oon vaihtanut buffer kokoa isommaksi ja pienemmäksi aina sen mukaan mitä se milloinkin on herjannut. Olen myös ottanut langattomat pois käytöstä.

Menin muuten sit ostamaan uuden läppärin jo ja nyt just Pro Tools 7.4 ja plugarit asennuksessa eli saas nähdä että kuinka käy...

Kyseisen koneen pitäisi ainakin paperilla toimia prossut, kortit ym...

Ostin kyseisen koneen: HP ProBook 4510s 15.6" WXGA/T6570/2GB/250GB/Vista Busines / XP

Muistia täytyy varmaan hommata lisää mut katon nyt eka et miten lähtee pyörimään.

Voin kertoa myöhemmin että toimiiko kone PT:n kanssa jos vaikka joku muu painii saman ongelman kanssa.

Harrastelija
22.01.2010 15:09:34

Ongelma joka itselläni ei koskaan selvinnyt...

Tosin, se oli PT 8:in kanssa. Jatkuvaa samaa herjailua.

Seiska sen sijaan toimi ihan ongelmitta vaikkei kone mikään ihmeellinen ole.

No, sen verran asia hermoja riipi että Protari sai lähteä parempaan koneeseen eli myin sen suosiolla pois.

Harrastelija

Tärkeintä on musiikki, kitara on vain väline sen tuottamiseen.
fumppa
22.01.2010 15:50:03 (muokattu 22.01.2010 15:55:59)

No nyt on Pro Tools ja plugarit asennettu kaikkine päivityksineen uuteen koneeseen. Optimoin järjestelmää netistä löytämien ohjeiden ja asiantuntevan kaverini avustuksella. (eli: mun kaveri teki kaiken etten vain itse olisi ryssinyt koko juttua...) Avasin äänittämiäni biisejä muistitikulta ja hienosti näytti pyörivän ja CPU:kaan ei tykännyt pahaa. Langattomat muuten olivat käytössä/ asennettuna mutta ei päällä. Vanhalla koneella ei pystynyt kertaakaan kuuntelemaan kuin n. minuutin mittaista äänitystä raskailla plugareilla tai edes ilman plugareita kun se jo herjas milloin mistäkin!

Palailen viikonlopun jälkeen kunhan olen saanut testailtua/ äänitettyä enemmän.

Jos kone toimii kunnolla niin voin laittaa infoa koneesta ja koneen optimoinnista myöhemmin!

fumppa
29.01.2010 13:50:57

Nyt oon kerennyt nauhoittelemaan jo jonkin aikaa ja kone on toiminut Pro Tools 7.4:n ja kaikkien plugareiden kanssa vallan mainiosti! Tilasin koneen Verkkokaupasta eikä ollut kyllä hinnalla pilattu ja olen ollut siihen erittäin tyytyväinen!

Jos ketään kiinnostaa niin tossa on linkki:

http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=40873

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti