Muusikoiden.net
06.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Kiitoksia ..
1
leipuri123
08.01.2010 08:55:57
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kaikille minua auttaneille tahoille.

Tää minun midi sotku on edelleen kesken ja ne mun samplet löytyy sieltä maihin nousu. netistä

genre oli pop/rock ja olikohan nimellä leipurin midit tms. tai Mikan midit..

joka tapauksessa kuten uudessa puhelimessakin niin tässäkin on saatava oikeat asetukset kohdalleen.

manuaalia on luettava ja tätä sonar 4 sta on opiskeltava, jotta löytää sen metronomin jostain.

leipuri

leipuri123
08.01.2010 09:06:59

leipuri123: Kaikille minua auttaneille tahoille.

Tää minun midi sotku on edelleen kesken ja ne mun samplet löytyy sieltä maihin nousu. netistä

genre oli pop/rock ja olikohan nimellä leipurin midit tms. tai Mikan midit..

joka tapauksessa kuten uudessa puhelimessakin niin tässäkin on saatava oikeat asetukset kohdalleen.

manuaalia on luettava ja tätä sonar 4 sta on opiskeltava, jotta löytää sen metronomin jostain.

leipuri

Tässä testailen siis yhteyttä.
kun laitan midi raidat soimaan niin kaikki soittimet siis midi raidoilla tottelevat mun kiipparia eli kun vaihdan soitin ääntä niin midi toistaa mun kiipparini äänet.. esim dulcimer

Tää on uskomatonta mutta biisit kaikki midit siis saavat todella uusia sovituksia tällä keinolla.

kanava 10 joka on rummuille varattu niin piano komppaa siis rumpuja.. virvelin iskuista ei tietoakaan ..

psr :n asetuksissa receive channel on kohdassa keyboard .. pitäisiköhän muuttaa se esim .. off asentoon ..

sonarin metronomia en ole löytänyt.

mitenköhän nämä transmit asetukset tässä mun psr ssä pitäs olla ?

tender.insanity
08.01.2010 09:26:17

leipuri123:
sonarin metronomia en ole löytänyt.

Huoh...

http://209.85.135.132/search?q=cach … +metronome&cd=5&hl=fi&ct=clnk&gl=fi

"The Metronome Settings are located in the upper toolbar.

The metronome settings are the last box.

If you do not see your metronome settings, go to the pull-down menu View  Toolbars,

This dialogue box will come up and you mat choose Metronome "

there were is mill there is a road
Kalmo
08.01.2010 14:26:31

Ei kiittämistä. Ethän sinä muistaakseni paljon apua täältä saanut :o/

Sori vaan Leipuri, mutta ajatusvirtasi on sellaista sikulia, etten saa jutuistasi mitään tolkkua. Kerro selvästi ja täsmällisesti mitä, millä, miten olet tähän mennessä yrittänyt tehdä tai olet tekemässä ja minkä ongelman ratkaisemiseksi niin ehkä joku jeesaa. Yksityiskohdat ovat tärkeitä!!! Millä MIDIsi toistat?
Mikä on psr (no, okei, menin vanhoihin posteihin katsomaan, ja näin, että se on kiipparisi)? Mitä tarkoitat, ettei snaresta tietoakaan? Kuuluuko siis sen kohdalla jonkun muun rummun ääni vai ei mitään?

Oletan, että että englanninkielinen manuaali on sinulle ylikäymätön este, jos et ole edes sanaa "Metronome" löytänyt. Valitettavasti se tekee tietysti oppimisen pirun paljon hankalammaksi. Se on näitä pienen kielialueen murheita, ikävä kyllä. Tosin siellä manuaalissa on kuviakin. Niiden ja sanakirjan kanssa saa kyllä selvitettyä yhtä ja toista. Saattaahan sinulla olla englannintaitoisia kavereita, joita voisi pyytää hätiin?

Ja luulenpa jo taannoin kehottaneeni sinua luomaan allekirjoituksen, josta käy ilmi, mitä ohjelmaa ja muita vehkeitä käytät. En ole ihan varma, mutta muistaakseni et kyselyistä huolimatta ikinä saanut edes kerrotuksi, mikä Sonar sinulla on käytössäsi: LE, Home Studio, Studio vai Producer. Kukaan meistä ei ole niin mieleenpainuva, että kaikki muistaisivat jonkun vanhan ketjun perusteella että:" Ai niin..tämä on se Acer DC 2,3, 3 Gb, 320 Gb, Sonar HS 4 tyyppi!"

Tosin, niiden ääninäytteittesi perusteella mielestäni signaalin reitityksessä on jotain feelua. Ikäänkuin sama signaali toistuisi vähän myöhässä luoden kaikuefektin.

Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
leipuri123
10.01.2010 18:52:08

Kalmo: Ei kiittämistä. Ethän sinä muistaakseni paljon apua täältä saanut :o/

Sori vaan Leipuri, mutta ajatusvirtasi on sellaista sikulia, etten saa jutuistasi mitään tolkkua.

Jaa sepä kumma.

Kerro selvästi ja täsmällisesti mitä,

Midi tallenteita.

millä,

PSR-550 ja sonar 4 ja UM-1G kaapelilla.

miten olet tähän mennessä yrittänyt tehdä

soitan biisin suoraan sisään ja sit myöhemmin splittaan sen osiin..

tai olet tekemässä

2. levyäni .

ja minkä ongelman ratkaisemiseksi niin ehkä joku jeesaa. Yksityiskohdat ovat tärkeitä!!! Millä MIDIsi toistat?

omalla psr-550 llä .

Mikä on psr (no, okei, menin vanhoihin posteihin katsomaan, ja näin, että se on kiipparisi)? Mitä tarkoitat, ettei snaresta tietoakaan?

aiemmin olen käyttänyt vain Cakewalkin pro audio 8 versiota.
Siksi sonar on täysin uusi juttu.

Kuuluuko siis sen kohdalla jonkun muun rummun ääni vai ei mitään?

Oikeastaan kuuluu siis rumpujenkohdalla piano ääni joka yrittää epätoivoisesti iskeä tahtia rumpujem mukaan ..mutta pianolla.

Oletan, että että englanninkielinen manuaali on sinulle ylikäymätön este, jos et ole edes sanaa "Metronome" löytänyt.

se on jo ratkaistu.. löysin ja otin pois tollbaarista.

Valitettavasti se tekee tietysti oppimisen pirun paljon hankalammaksi. Se on näitä pienen kielialueen murheita, ikävä kyllä. Tosin siellä manuaalissa on kuviakin.

mistä sen manuaalin löytää ?

Niiden ja sanakirjan kanssa saa kyllä selvitettyä yhtä ja toista. Saattaahan sinulla olla englannintaitoisia kavereita, joita voisi pyytää hätiin?

Aivan

Ja luulenpa jo taannoin kehottaneeni sinua luomaan allekirjoituksen, josta käy ilmi, mitä ohjelmaa ja muita vehkeitä käytät. En ole ihan varma, mutta muistaakseni et kyselyistä huolimatta ikinä saanut edes kerrotuksi, mikä Sonar sinulla on käytössäsi: LE, Home Studio, Studio vai Producer. Kukaan meistä ei ole niin mieleenpainuva, että kaikki muistaisivat jonkun vanhan ketjun perusteella että:" Ai niin..tämä on se Acer DC 2,3, 3 Gb, 320 Gb, Sonar HS 4 tyyppi!"

Tosin, niiden ääninäytteittesi perusteella mielestäni signaalin reitityksessä on jotain feelua.

saitko ne siis kuunneltua,, osasinko jotain tehdä oikein .. hyvä jos näin on.
Näytteistäni saa parhaan käsityksen pelkän intro biitin kanssa että miltä ne kuullostaa midin kautta ja ilman .. muuta brpleemaa mul ei oikeestaan olekaan .

Ikäänkuin sama signaali toistuisi vähän myöhässä luoden kaikuefektin.

ehkä siinä jotain on pielessä.

Kalmo
10.01.2010 20:15:01

Se manuaali on pfd-tiedostona SONAR-dvd:lläsi. Erityisesti suosittelen hasrjoitustehtäviä (tutorials). Muistaakseni #6 tai #8 käsittelee softasyntikoiden käyttöä.

Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti