Muusikoiden.net
11.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: MySpace-kysymys
1
samulirask
06.01.2010 10:32:10 (muokattu 06.01.2010 14:15:16)
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En tiedä onko oikealla alueella, mutta kysynpä kuitenkin: Minkä takia MySpace-profiiliini on tullut lisää ystäviä ilman hyväksyntääni tai minkäänlaista kutsua ylipäätään? Onneksi nyt ei ole vielä mitään ihan asiatonta ollut... Onko täällä MySpace-käyttäjiä? Kokemuksia?
JPQ
06.01.2010 12:47:07
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

On mulla myspace tunnarit mutta juuri en käytä enkä tiedä miksi on tullut. Mutta inhottavaa varmasti.

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
samulirask
06.01.2010 14:13:31

Pitää vielä lisätä että ei ole mitenkään älyttömän kätevä palvelu kaiken kaikkiaan. Näyttäisi esim. että mitään henkilökohtaista käyttäjätukea ei ole olemassa. Sinänsä se ei ole ihme tuon kokoisessa käyttäjälle ilmaisessa palvelussa.
sarkjan
06.01.2010 15:41:45
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kirjaudut My Spaceen, klikkaat kohtaa "oma tili" ja sieltä "roskaposti"(!), josta löytyy rasti "hyväksy kaikki ystäväkutsut automaattisesti". Itellä meni todella kauan asian selvittämiseen. :/

samulirask
08.01.2010 20:31:08

sarkjan: Kirjaudut My Spaceen, klikkaat kohtaa "oma tili" ja sieltä "roskaposti"(!), josta löytyy rasti "hyväksy kaikki ystäväkutsut automaattisesti". Itellä meni todella kauan asian selvittämiseen. :/

Kiitos tästä. Kuten sanottu, niin onpas selkeä ja helppokäyttöinen palvelu. Tuokin asetus oli ilmeisesti muuttunut itsestään.
JPQ
08.01.2010 23:19:19
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

En yhtään ihmettelisi ja tosiaan kamalia sivuja useimmat tuolla ehkäpä lähden tuolta tässä no Facebookista ainakin. Syy miksi liityin on lähdössä myös. (eräs erikoisliike)..

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Mya Elizabeth
10.01.2010 19:02:35
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Nyt kun MySpace on teemana, niin voisiko joku samalla ohjeistaa miten muusikkosivujen teemaa muutetaan? esim. muun väriseksi. normi-myspacessa se on helppoa, mutta nyt minulla on tuollaiset ns. muusikkosivut...

lindo
16.01.2010 00:03:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mya Elizabeth: Nyt kun MySpace on teemana, niin voisiko joku samalla ohjeistaa miten muusikkosivujen teemaa muutetaan? esim. muun väriseksi. normi-myspacessa se on helppoa, mutta nyt minulla on tuollaiset ns. muusikkosivut...

Netti on pullollaan noita MySpace layout generatoreita. Googleen "myspace layout"
...useimmat valmista koodia tekevät lisäävät sun MySpace sivulle linkin omaan sivustoonsa.
Tässä yks helppo josta näkee esim taustavärin slideria vääntämällä:
http://www.layoutgeneratormyspace.com/

Toinen tapa on itse koodata.

Rok rok
samulirask
16.01.2010 00:29:45 (muokattu 16.01.2010 00:32:44)

lindo: Netti on pullollaan noita MySpace layout generatoreita. Googleen "myspace layout"
...useimmat valmista koodia tekevät lisäävät sun MySpace sivulle linkin omaan sivustoonsa.
Tässä yks helppo josta näkee esim taustavärin slideria vääntämällä:
http://www.layoutgeneratormyspace.com/

Toinen tapa on itse koodata.

Aivan. Aika helposti löytyy monia noita profiilinmuokkaussaitteja. Helppokäyttöisiä ovat, ja en ole törmännyt maksullisiin.

Onko ne nyt MySpace 2-vai mitä profiileja ne nyt onkaan, niin hienompia ne on kyllä kuin nämä perusprofiilit. Niitä vain ei (vielä?) saa näihin muusikkoprofiileihin, joihin taas saa tämän MySpace-soittimen. Saisihan tavalliseenkin profiiliin erillisen soittimen, joka soittaisi musiikkia valitsemastasi nettiosoitteesta. Mutta mutta... Kun se on niin tärkeä se soittokertalaskuri... Ainakin minulle.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti