Muusikoiden.net
04.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: eLicenser ja Windows 7
1
Wilburger
28.12.2009 23:58:08
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Tässä on tullut selattua internettiä ratkaisun toivossa jo muutama tunti tuloksetta ja alkaa ideat loppumaan. Olen yrittänyt asentaa Cubase LE 4:sta, mutta joka kerta asennuksen yhteydessä eLicenser/LCC:n asennus jää kesken. Tiedosto nimeltä msvcp60.dll on kuulemma käyttöoikeuksieni ulottumattomissa tai levytila on loppu. Levytilaa on 71Gb ja järjestelmänvalvojalla ei pitäisi olla mitään käyttöoikeusongelmia.

Muutamalla sivustolla neuvottiin jättämään alkuperäisen eLicenserin asennus väliin ja lataamaan uusin eLicenser nedistä. Nyt tosin on sellainen ongelma, että uusin eLicenser ei löydä softalisenseriä, jolle lisenssin voisi tallentaa. Kaikissa mahdollisissa järjestyksissä olen noita asennellut ja kaikkea mahdollista olen yrittänyt. Paitti sitä toimivaa ratkaisua toki..

Myönnän tappioni ja toivon jonkun muun tietävän aiheesta enemmän.

Antti1
29.12.2009 01:49:37 (muokattu 29.12.2009 01:49:52)

Mä en tiedä tuosta eLicenser-softasta mitään, mutta asennetaanko se Cubasen yhteydessä? Niin tai näin, kokeiles käynnistää se asennus klikkaamalla paketin/tiedoston päällä hiiren oikeata näppäintä ja sieltä "suorita järjestelmänvalvojana".

Sell the kids for food, weather changes mood.
Grugi
29.12.2009 11:52:19

Tätä voisit kokeilla myös. http://www.ehow.com/how_5163449_install-msvcp-dll.html

Joskus virustorjunta ohjelma saattaa estää ohjelman asentumisen joten sitäkin kannattaa kokeilla että sammutat virustorjunnan asennuksen ajaksi.

SDMF
Wilburger
29.12.2009 13:11:29

Järjestelmänvalvojana käynnistäminen ei auta enkä ihan heti haluaisi nuita .dll tiedostoja korvailemaan. Muutamassa tapauksessa tuo ongelma on korjattu uudemman eLicenserin lataamisella. Uusi eLicenser toimii kyllä. Ongelmana on vain se, että en saa eLicenserille sitä soft-eLicenseriä tehtyä. Lisenssi löytyy kyllä, mutta en saa sitä tallennettua mihinkään. Uuden eLicenserin toimimaan saaminen vaikuttaa helpommalta reitiltä.

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti