Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Halvat lasertulostimet
1 2
Grugi
28.12.2009 08:27:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JPQ: Ostin Lapstoresta joskus Sonyn käytetyn putkinäytön meni äkkiä huonoksi ja olin omillani koska kesti yli 1kk mennä niin mutta alle puoli vuotta. ps. 1kk oli kaupan takuu mitä antoi niille jotenkin vaan karvas maku tuollaisesta tosin en tiedä oliko ongelma näytön vaiko liikkeen myymän tavaran yleensä (myyvätkö yleensä hyviä käytettyjä en tiedä) koska Sonyn kyseistä mallista jälkikäteen selvinynt että hieman ongelmallinen. ja jossain HP tulostimissa ollut vikaa (johon kyllä valmistajalta löytynyt ilmeisesti ilmainen korjaus osa) että ne ottaa useita arkkeja kerrasta.
 
En ainakaan itse ole kuullut "ilmaisista" osista/korjauksista niin HP:n kuin muidenkaan merkkien toimesta, varsinkaan käytetyn laitteen osalta.
 
SDMF
dewil
28.12.2009 13:17:18
Kotisivu Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

HK: Samsungilta löytyy hyviä ja edullisia laserprinttereitä. Noin vuosi sitten tuli hommattua tuommoinen ja hyvin on pelannut, hinta oli silloin Gigantissa vajaat 70e. Malli taisi olla ML-1010, en pääse tästä nyt tarkistamaan.
 
EDIT: Korjaus, malli on ML 2010R

 
Mulla on kans just joku vastaava samsungin malli ja tää on ollu ihan paras ostos.
Lähemmäs kolmevuotta meni, ennenkuin muste lopahti, mutta tuosta naapurista, helsingin pitkänsillankupeesta löyty kassujen täyttömesta, jossa sen sai täytettyä kolmasosalla uuden hinnasta. Taakuunkin antoivat täytölleen ja hyvin on pelannu.
 
Dont Clone The Beat. Own The Beat.
JPQ
28.12.2009 15:38:17
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Grugi: En ainakaan itse ole kuullut "ilmaisista" osista/korjauksista niin HP:n kuin muidenkaan merkkien toimesta, varsinkaan käytetyn laitteen osalta.
 
No en tiedä miten ne toimii jos laite on käytettynä ostettu
ja selvät valmistus virheet valmistajan syytä korjata eikös?
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
tommiot
28.12.2009 16:47:54
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Grugi: Käytetyissä pitäisi tietää paljonko kyseisellä laitteella on tulostettu ja paljon laitteessa yleensä kestää telat/paperinohjurit jne koska ne on osia joita ei ihan halvalla saa. Suosittelen ostamaan kaupasta sen halvimman MV-laserin.
 
Tulostusmääräthän noissa on ilmoitettu ainakin tossa lafkassa mistä laitoin linkin. Ja puolen vuoden takuulla.
 
How do mix ?! ¯(°_o)/¯
tommiot
28.12.2009 18:52:00
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Voipa olla että laitan kuitenkin tommosen käytetyn 2420N:n tilaukseen tässä illalla. Onhan siinä takuuta, ja ebaysta saa varaosaakin...
 
How do mix ?! ¯(°_o)/¯
Twinkle
02.01.2010 13:29:11
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Vaiks threadi onkin vanhentunut niin suosittelen kyllä ostamaan halvimman MV-laserin. Itselläni on sellainen, ostin joskus 2007 keväällä sen kun tarttin omaan kämppään tulostimen. Se puksuttaa yhä samalla kasetilla kuin millä ostin sen. Jos miettii noita luvattuja tulostusmääriä, niin jos sillä aloituskasetilla saa esim. 1000 paperia tulostettua niin kyllähän se on jo paljon. Se on tietty tapauskohtaista että paljonko sitä kukin tulostaa mutta keskivertojätkälle kaksi riisiä paperia on jo melkoinen nivaska.
 
Maksoin omasta tulostimestani 99 euroa ja kotikäytössä se on ollut enemmän kuin riittoisa. Vähän itse asiassa odottelen sitä, että se kasetti kuolee ja voisin ostaa itselleni monitoimilaitteen tuon tavallisen laitteen tilalle.
 
JPQ
03.01.2010 10:53:20
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ketjuhan voi olla aloittajelle vanhentunut mutta muut voi siitä hyötyä. ps. uuden kannalla minäkin olisin jotenkin.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Kalmo
03.01.2010 16:50:14
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Miten niin vanhentunut? Reilu viikko??? Vai siis oliko tuo tsoukki ja missasin sen...
 
Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
JPQ
03.01.2010 16:58:06
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kalmo: Miten niin vanhentunut? Reilu viikko??? Vai siis oliko tuo tsoukki ja missasin sen...
 
Ymmärtääkseni kysyjä aloitti mahdollisesti jo tuotteen tilannut joten hän ei tarvitse enään apuja aiheesta näin olen ymmärtänyt.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
tommiot
03.01.2010 23:59:20
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JPQ: Ymmärtääkseni kysyjä aloitti mahdollisesti jo tuotteen tilannut joten hän ei tarvitse enään apuja aiheesta näin olen ymmärtänyt.
 
En mä vielä kyl oo, täytyy pohtia tässä. :)
 
How do mix ?! ¯(°_o)/¯
Twinkle
04.01.2010 09:33:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Moridin: En mä vielä kyl oo, täytyy pohtia tässä. :)
 
osta tuo minun tulostin, maksa siitä 35 euroa. se on uuden vastaavan hinta vähennettynä uuden laserkasetin hinnalla. malli on HP1018.
 
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «