Muusikoiden.net
07.12.2016
Rockway LIVE! Joka maanantai ja keskiviikko klo 17-19 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hirmuinen FL-Studio ongelma, tempo
1
M-Sävel
24.12.2009 13:18:20 (muokattu 24.12.2009 21:44:37)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Terve!

Olen nauhoittanut hiirellä tempoon muutoksia FL Studio kasilla. Haluan nyt kuitenkin temmon takaisin siihen, mitä se oli - 130 BPM - mutta sitä ei saa vaikka laitankin oikean hiirennapin kautta "Init song with this position". Muutokset eivät näy "Event editorissa".

Miten saan temmon takaisin alkuperäiseen arvoonsa koko biisin matkalla?

"Kova kulkemaan!"
lindo
24.12.2009 21:16:42

Klikkaa tempoa oikeella ja Edit events, ja sitten niinkin yksinkertaisesti ku Ctrl+A (select all) ja delete. Sitten vaan säädät tempon oikeeksi perinteisesti.

Rok rok
M-Sävel
24.12.2009 21:43:46 (muokattu 24.12.2009 21:56:27)

Joo tuota minä yritin, mutta kuten sanoin, niin Edit events -paikka on ihan tyhjä (siellä ei näy temmon muutoksia). Ei siis auta tuo kaiken valitseminen ja deletointi, kun siellä ei ole mitään! :| .

Mitähän tässä sitten? Mihin ihmeeseen se on tallentanut nuo temmon muutokset?

RATKENNUT.

Valitsin erään VISTIN (VSTi) käyttöön (jonka ollessa päällä olin tempoa säätänyt...) ja sitten klikkasin FL:n temponsäätökohtaa ja Edit events niin tadaa: siellähän näkyi temmon säädöt!

:D

"Kova kulkemaan!"
lindo
25.12.2009 00:49:14 (muokattu 25.12.2009 14:08:03)

M-Sävel:

Valitsin erään VISTIN (VSTi) käyttöön (jonka ollessa päällä olin tempoa säätänyt...) ja sitten klikkasin FL:n temponsäätökohtaa ja Edit events niin tadaa: siellähän näkyi temmon säädöt!

:D

Hehee. Hyvä että ratkesi :)

EDIT:
Tuon on siis bugi FL studiossa, koska kun tempo > edit events vaikuttaa koko biisiin, niin kyllähän sen pitäisi näkyä aina kun tempoa editoi, eikä vaan sillon kun on tuo tietty sointin valittuna.

Rok rok
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti