Muusikoiden.net
25.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Hercules Game Theater 7.1 XP
1
aeroflot
23.01.2003 12:00:09
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Olisikohan kenelläkään kokemusta edellämainitusta äänikortista?
Kotinauhoitteluhommiin äänikorttia tarvitsen ja tietokonekaupassa tuollaisen käteeni työnsivät.
Ostaako vaiko eikö ostaa?
 
-nom joho renge kio
Juntunen
23.01.2003 13:32:03
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ostaako vaiko eikö ostaa?
 
Mihin sitä ensisijaisesti tarvitset? Itselläni on juurikin tuo kortti paitsi että ostaessa se oli 6.1. Ihan kelpo on äänenlaadultaan. Ei kohinaa havaittavissa niin paljoa kuin creativen korteissa. Kaikki mahdolliset tuet on peleille ja dvd:lle ja ulkoinen räkki on pirun kätevä liittimineen. Kuulokevahvistus on hyvä, kuten myös mikkietuvahvistus.
 
Miinuksena puuttuva ASIO-tuki, joten latenssi kiikkuu siellä 50ms tienoilla. Sanoisin, että ei ole ehkä muutenkaan se ensimmäinen kortti musiikkikäyttöön, mutta peli- ja elokuvafriikeille parasta mahdollista.
 
Siksipä olen sitä itse vaihtamassa pois koska en juurikaan peli- tai elokuvaviihdettä harrasta.
aeroflot
23.01.2003 13:51:14
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

musiikintekoon sitä lähinnä ajattelin. ei mua sinällään tuo latenssin suuruus haittaa, sillä edellinen kortti on sisäänrakennettu ac'97.
hermot alkaa pikkuhiljaa mennä siihen kohinaan ja rätinään.
 
hinnaltaan tuo Game Theater sopis mun kukkarolle.
oisko tälle mitään hyviä vaihtoehtoja?
käytetytkin kelpais, että saa tarjota, jos on nurkissa ylimääräisiä romppeita.
 
-nom joho renge kio
PIM
23.01.2003 15:12:01
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

hinnaltaan tuo Game Theater sopis mun kukkarolle.
oisko tälle mitään hyviä vaihtoehtoja?
käytetytkin kelpais, että saa tarjota, jos on nurkissa ylimääräisiä romppeita.

 
Mulla olis ylimääräinen Terratec Xlerate Pro + sen peliporttiin tuleva midisovitinkaapeli ( =ihan se perinteine SoundBlasterin midikaapeli). Kortille pitäisi löytyä ajurit ihan XP:tä myöten mutta en ole aisasta ihan varma. Myyn molemmat yhdessä koska kummallekaan ei ole käyttöä sen paremmin eriksen kuin yhdessäkään. Kortissa on wavetable äänet ja analogisten liitäntöjen lisäksi optinen SPDIF outputti. Saat 30 eurolla koko setin.
 
http://www.intelliware.com.au/terratec/xlpro_details.htm
 
Right now I'm fucking busy, or vice versa..
Juntunen
23.01.2003 15:12:30
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ei kyllä tule tuollaisia peruskortteja mieleen..
 
Minä laitoin tuon siksi, että tarvitsin sellaista all-in-one -äänikorttia, millä toimii yleisimmät pelit, dvd:t, ja millä voi tehdä musiikkia. Nyt olen huomannut etten tarvitsisi noita peliominaisuuksia mihinkään.
aeroflot
23.01.2003 15:28:47
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Yritin löytää arvosteluja ko. laitteesta, mutta löysin jotain kolme vuotta vanhoja juttuja siitä ensimmäisestä Game Theaterista. Nauhoitusominaisuuksia vähä haukuttiin..
 
Onkohan tätä uutta paranneltu millään tavalla?
 
Juntune: Minkälaisiin musiikkihommiin käytit GTXP:tä?
 
-nom joho renge kio
Juntunen
26.01.2003 20:02:46
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Juntune: Minkälaisiin musiikkihommiin käytit GTXP:tä?
 
Olen nauhoitellut kitaraa, tehnyt paljon rumpu/bassotaustoja ja tehny esim. konemusaa runsaasti eri ohjelmilla. Nyttemmin sain myös midisynan ja sen kanssa olen leikkinyt. Ei muu ärsytä kun tuo isohko latenssi.
aeroflot
27.01.2003 15:35:13
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

minäpä sitten kaikesta huolimatta tein semmoisen tempun, että ostin kyseisen laitteen. onhan siinä helvetin hyvä ääni.
latenssi on 50 mutta mua se ei haittaa.
kauniisti muotoiltu loota.
 
kyllä tuolla musiikkia kehtaa värkätä :)
 
-nom joho renge kio
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «