Muusikoiden.net
08.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Ohjelmia mie metsästän
1
Antoni0
13.12.2009 13:56:48 (muokattu 13.12.2009 13:57:33)
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eli nyt olisi tarkoitus saada pari ohjelmaa.

Koneeni tiedot:
Acer Aspire 5310, Vista Home Bacis, service pack 2, Intel(R) Celeron(R) M CPU, 520 @ 1,60GHz 1,60GHz, Ram 1,50Gt, 32 bittinen

Luokitus 3,0.
Suoritin:3,8
RAM:4,3
Grafiikka:4,4
Peligrafiikka:3,0
Ensisijainen kiintolevy:4,7

1) Tarvin jonkin ohjeman, joka pystyy käyttään VST juttuja ja kenties äänittään, kuten Cubase. Cubasen ongelma on se, että uusimman lagaa koneellani. Onko vanhemmat versiot hyviä, ja toimisiko ne paremmin tällä koneella? Vai onko kenties parempia ohjelmia? Hintaa saa olla jonkinverran, mutta ilmaisia suositaan

2) Jonkin sortin DJ, sample ohjelmia. Joko erillisiä tai VST, ei väliä, kunhan esin saisi ykköskohdan. Erilaisia ohjelmia mahdollisimman paljon olisi kiva saada. Ilmaisia näiden pitäisi olla.

3) Saisiko jotenkin ilmaisesti/helposti konetta parannettua hieman? Miten?

Kiitos

JPQ
13.12.2009 14:42:59 (muokattu 13.12.2009 14:43:39)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Lagaaminen liittynee latenssiin ja siihen auttanee äänikortti josta et puhunut mitään...

Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
jkourula
13.12.2009 14:48:17 (muokattu 13.12.2009 21:26:13)
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

http://www.dubstepforum.com/free-po … ic-studio-updated-to-v3-t73393.html

Tuossa olis paketti missä on aika hyvin kaikki mitä alussa tarvii. En ole itse vielä kokeillut pakettia kun monet noista oon jo testannut, mutta vaikuttaisivat ilmaisten plugarien ja softien parhaimmistolta. Toiminee tuolla koneella ihan jouhevasti.

Ilmaisesti konetta voi parannella siistimällä turhaa kamaa kovalevyltä pois ja ajamalla defragin. Jos kone on ollut kauan käytössä, niin melkein käyttiksen uudelleen asentaminen ois suositeltavaa ja sitten koneen pitäminen siistinä kaikesta turhasta.

--
Jaakko

Antoni0
13.12.2009 17:33:26
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

JPQ: Lagaaminen liittynee latenssiin ja siihen auttanee äänikortti josta et puhunut mitään...
En tiedä siitä mitään, mutta sen tiedän että se kusee.. Mulla on line6 pod x3 live, jotkut sanoo että sitä voi käyttää ulkoisena äänikorttina, ainakin äänityksissä

jkourula: http://www.dubstepforum.com/free-po … ic-studio-updated-to-v3-t73393.html

Tuossaa olis paketti missä on aika hyvin kaikki mitä alussa tarvii. En ole itse vielä kokeillut pakettia kun monet noista oon jo testannut, mutta vaikuttaisivat ilmaisten plugarien ja softien parhaimmistolta. Toiminee tuolla koneella ihan jouhevasti.

Ilmaiseti konetta voi parannella siistimällä turhaa kamaa kovalevyltä pois ja ajamalla defragin. Jos kone on ollut kauan käytössä, niin melkein käyttiksen uudelleen asentaminen ois suositeltavaa ja sitten koneen pitäminen siistinä kaikesta turhasta.

--
Jaakko

noin 1 ollu käytössä, turhaa rojua ei kyllä ole paljoa. kiitti kumminki
ja kiitos linkistä!

pietari-poika
13.12.2009 20:27:46
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

jkourula: http://www.dubstepforum.com/free-po … ic-studio-updated-to-v3-t73393.html

Tuossaa olis paketti missä on aika hyvin kaikki mitä alussa tarvii. En ole itse vielä kokeillut pakettia kun monet noista oon jo testannut, mutta vaikuttaisivat ilmaisten plugarien ja softien parhaimmistolta.

Ohhoh, kiitti linkistä! :D Meni heti lataukseen. Hyvältä vaikuttaa!

« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti