Muusikoiden.net
06.12.2016

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Cubase pätkii paljon(kyseessä LE 4)
1
Aukusti
10.11.2009 17:40:50
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Kun äänitin viikonloppuna Master Of Puppetsista omaa versiotani nii kun olin saanut viimeiseen kertsiin asti äänitettyä ohjelma rupesi äänittäessä pätkimään toooooooooosi paljon. Raitoja oli äänitetty 18. Äänitän kitarat about 12 raidalle ja siihen bassot + 1 rumpuraita Zoom h2:lla. Mikä olisi vastaus pätkimisen loppumiseen??

Henri Henri Olavi
11.11.2009 00:20:25
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Luovuttaminen.

Edes tätä yhtä ei ole olemassa.
Soolokitaristi
11.11.2009 14:30:29

Hyppivätkö CPU-usage tai disc cache usage mittarit täysillä? Jos näin on niin latenssin kasvattaminen auttaa. Voit myös freezettää raitoja tai vähentää efektejä.

Aukusti
11.11.2009 14:44:12
Kotisivu       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Mä oon vasta alottelija enkä tajuu oikeen mitään mut kyllä noi vähän autto paitsi toi luovuttaminen!!!

Kalmo
12.11.2009 22:38:08

Älä huoli Aukusti, aloittelijoila riittää aina kysymyksiä. Tärkeintä foorumilla on oppia kysymään niin, että joku voi edes teoriassa vastata. Eli kysymyksen tulee sisältää käytetty laitekokoonpano, siinä ja softissa käytetyt asetukset ym.

Miten vastata kysymykseen: Mulla olis kulkuneuvo, mutten löydä perille. Voisko joku auttaa?

Asus P5B, E6600 Core 2, E-MU 1820, 2 G RAM, GF 7300 Keski-ikäisellä amatöörillä on se etu, että edessä olevia turhautumisen vuosia on vähemmän.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

» Kirjaudu sisään

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «

Copyright ©1999-2016, Muusikoiden Net ry. Kaikki oikeudet pidätetään.
Palaute | Käyttöehdot | Rekisteriseloste | Netiketti | Mediakortti