Muusikoiden.net
24.04.2024
 

Tietokoneet ja musiikkiohjelmat »

Keskustelualueet | Lisää kirjoitus aiheeseen | HakuSäännöt & Ohjeet | FAQ | Kirjaudu sisään | Rekisteröidy

Aihe: Orkesterikirjastot kilpasilla
1 2 3 4
JPQ
02.06.2012 09:58:09
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Eddie: Mistä noin halvalla löysit ja onko noin hyvä tarjouksia usein? Toi EWQL Gold on kyllä ihan hyvänkuuloinen paketti mun mielestä... Postituslistalle liityin tossa pari päivää sitten.
 
Itse harkitsen tässä kovasti jonkun orkesterikirjaston hankkimista, ehkä 300€ olisi käytettävissä nyt.
 
EDIT: Jaahas, mahtaakohan toimia mun koneella. 2.0 ghz tuplaydinprosessori ja 2 gigaa muistia...!

 
Minulla Mac Mini jossa 2.6ghz tuplaydin ja 4gigaa muistia eivät suositelleen eräällä keskustelu palstalla jossa paljon tuon ja moneen muun orkesteri samplepaketin käyttäjiä sanoikohan ne että 5-8 soundia saisi enintään kerralla tällä koneella tiedä sitten miten tarkka arvio mutta vaatimukset jotka heidän sivullaan ilmeisesti pahasti alakanttiin. Siksi olen yrittänyt löytää jonkin ratkaisun kun koneen päivitys ja laatuplugari (itselle se olisi vsl se extended) ylittää selvästi maksukykyni järki ajassa.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Ianuarius
03.06.2012 17:07:15 (muokattu 03.06.2012 17:07:29)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Onko kukaan testaillu Wivi Bandia tai SampleTankin torviosastoja?
 
http://www.wallanderinstruments.com/
http://www.ikmultimedia.com/product … dex.php?pp=sampletank-2-xl-versions
 
The secret to creativity is knowing how to hide your sources. -Albert Einstein
JPQ
04.06.2012 14:19:52
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ainakin minusta Sampeltankin mukana tuklevat alkaa näyttää ikäänsä ja wiviä käyttää joktut jonkin tason (en tunne tyyppejä) leffa ja pelimuusikotkin tottapuhuen eräätkin suositelleet soolovaskeihin kun joskus kyselin. ps. tosin itse varmaan menee ääri budjetti ratkaisuksi omat musisoinnit...
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
Ianuarius
04.06.2012 16:18:38
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Oon päättäny hommata ton GPO4:n :)
 
Sen verta hyviä arvioita siitä pyörii tuola...
 
The secret to creativity is knowing how to hide your sources. -Albert Einstein
JPQ
05.06.2012 08:50:59
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Ehkäpä paras budjetti ratkaisu jos sondi ihanne ei ole hollywood. ja isolla rahalla ja ilmeisesti itselle liian Vienna Symphonic Library kirjastot.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
ThomSai
05.06.2012 12:52:39
      Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

Pitkän pohdiskelun jälkeen itse olen päätynyt Viennaan. Thomannilla olisi special edition bundle hintaan 598e. Mietin vain, että onko tuo bundlessa oleva special edition plus sijoituksen arvoinen? Pelkkä standard versio olisi 308e. Tuplahinnalla luulisi kyllä irtoavan aika tukku lisää artikulaatioita. Omistaako kukaan kyseistä settiä?
 
JPQ
05.06.2012 14:35:03 (muokattu 06.06.2012 22:08:24)
Musiikkinäyte       Linkitä kirjoitukseen Tulosta  

ThomSai: Pitkän pohdiskelun jälkeen itse olen päätynyt Viennaan. Thomannilla olisi special edition bundle hintaan 598e. Mietin vain, että onko tuo bundlessa oleva special edition plus sijoituksen arvoinen? Pelkkä standard versio olisi 308e. Tuplahinnalla luulisi kyllä irtoavan aika tukku lisää artikulaatioita. Omistaako kukaan kyseistä settiä?
 
itselleni extended olisi mieluisampi tarttisin enemmin esimerkiksi jousisektio vaihtoehdot kuin eri esitystavat...
ps. en omista ja tuskin hinnoista mitä tulee kun koneenkin päivittää kanssa mahdollista itselle kun se tarkoittaisi varmaan jopa 5vuoden kuluttua olisi rahat kasassa koska muutakin harrastan. Eikä nyky softasetillä sitä aikaa luultavasti tule toimeen mitenkään sitä väliä joskin eräitäkin ideoita mielessä itsellä jolla voisin osan nyky setin asioista ratkoa joten jaksaisi taas ehkä paremmin odottaa... vieläkään en ihan tarkasti tiedä mikä olisi paras ratkaisu.
 
Laajan musiikkityylien kirjon edustaja. Tähän asti kehutuin kappale musiikki näytteessä download linkkinä. Ehkäpä toinen puolisko tyylistäni jota eniten edustan.
« edellinen sivu | seuraava sivu »
1 2 3 4

» Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (Vaatii kirjautumisen)

Keskustelualueet «
Haku tästä aiheesta / Haku «
Säännöt «